Beantwoord

Interactive tv, radio netflix via HMB2260 kastje hapert soms

  • 19 June 2020
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Hoi KPN medewerker,

 

Onze Interactive tv,  radio, en Netflix via HMB2260 kastje hapert regelmatig (minimaal 1x per dag).

95% van de tijd werkt het goed

Met enige regelmaat verandert de tv in blokjes of zwart beeld, of hapert de radio of blokkeert Netflix.

 

Van alles geprobeerd, HBM2260 kastje uit, aan, glasvezel kastje uit aan, KPN de glasvezel verbinding door laten meten (geen problemen gezien). Het enige dat een paar uur helpt is het uit en aan zetten van de Experia box router. 

 

Daarna komt het probleem terug en moet het op dezelfde manier worden verholpen.

 

Pas hebben we de Experia box V9 vervangen met V10.A. Het probleem blijft het zelfde.

 

Het kan niet een bekabeling probleem zijn want het werkt goed in 95% van de gevallen.

 

Graag hulp.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 26 June 2020, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gebruikt u een draadloze verbindingsset? 

 

Nee, een direct kabel naar de Expedia box ...

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FenderPlayer, wat irritant zeg dat de tv niet altijd even goed werkt. 

Je hebt al veel geprobeerd, maar zonder echt resultaat. Nu is mij alleen nog niet duidelijk of de ontvanger al eens een reset heeft gehad? Maakt dat nog verschil? Eventueel gevolgd door het minimaal 2 minuten stroomloos maken van het glasvezelkastje en het opnieuw opstarten van het modem. Ik ben benieuwd. Hel;t dat nou nog niet. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.

Reputatie 7
Badge +20

ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat het opgelost is.