Beantwoord

Is het mogelijk om gemiste wedstrijden terug te kijken met het Ziggo Sport Totaal pakket?

  • 4 March 2020
  • 5 reacties
  • 1439 keer bekeken

Als ik het abonnement voor Ziggo Sport Totaal (15,-) per maand afneem, is het dan mogelijk om (gemiste) wedstrijden terug te kijken? Zo ja, hoe lang is hier de tijd voor?

Zo niet: moet ik dan het opnemen pakket erbij nemen, en de wedstrijden opnemen om ze terug te kijken?

Als dit laatste ook niet kan; wat zijn dan mijn alternatieven om een gemiste wedstrijd (of kwalificatie, etc.) terug te kijken?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Natasja 6 March 2020, 09:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Iv00w. Van harte welkom hier. Helaas kun je met Ziggo Sport Totaal geen gemiste wedstrijden terugkijken. Het alternatief is dan inderdaad om het Opnemen pakket te bestellen en de wedstrijden op te nemen. :slight_smile:

Hallo @Iv00w. Van harte welkom hier. Helaas kun je met Ziggo Sport Totaal geen gemiste wedstrijden terugkijken. Het alternatief is dan inderdaad om het Opnemen pakket te bestellen en de wedstrijden op te nemen. :slight_smile:

Bedankt voor je antwoord! Dan ga ik dat eens overwegen :)

Ik kan gewoon via de EPG begin gemist gebruiken voor alle zenders in het Ziggo Sport Totaal pakket, is geen opnemen pakket voor nodig. 

Reputatie 6
Badge +9

Je hebt helemaal gelijk, @Jasper91. Sorry, @Iv00w. Ik heb je niet van de juiste informatie voorzien. Ik heb het zelf ook nog even getest hier. Ik heb willekeurig een aantal programma's in de gids geselecteerd om terug te kijken, onder andere F1 in Japan en dit lukt gewoon. Ook bij programma's die op 29 februari zijn uitgezonden. En anders zou je je ook nog kunnen aanmelden bij Ziggo Sport Totaal Go met je iTV abonnementsnummer en pincode. Genoeg opties dus. :slight_smile: 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Iv00w. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd en ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan lees ik het graag.

Reageer