Beantwoord

Is Viaplay TV vanaf vrijdag gratis te kijken?

  • 3 April 2024
  • 15 reacties
  • 1248 keer bekeken

Reputatie 1

Is Viaplay TV vanaf vrijdag gratis te bekijken op de zender SBS9 ?

icon

Beste antwoord door N.N. 3 April 2024, 11:25

Bekijk origineel

15 reacties

Als je nu SBS9 kunt ontvangen en is vanaf vrijdag de naam veranderd Viaplay TV en kun je dus gewoon blijven kijken.

Zie ook onderstaande link:

https://tweakers.net/nieuws/220386/sbs-9-wordt-viaplay-tv-en-gaat-sommige-formule-1-races-uitzenden.html en

https://www.totaaltv.nl/nieuws/pompt-john-de-mol-miljoenen-in-viaplay-om-formule-1-te-behouden/

@Bofkont2010 

 

 

Reputatie 1

Fijn om te horen, hartelijk dank hiervoor.

Groetjes Peter.

Reputatie 7
Badge +21

Houd wel rekening met het volgende:

Komend weekend is de tweede vrije training van de Formule 1-race in Japan live op de zender Viaplay TV te zien. De kwalificatie op zaterdag en de race op zondag zijn er om 13.00 uur te zien, enkele uren nadat de rondes in Japan zijn verreden. Live is de wedstrijd alleen via de betaalde zender van Viaplay te zien. In de avond is er op de nieuwe zender een samenvatting van de wedstrijd te zien.

bron: De Telegraaf

Reputatie 1

Thanks

Klopt het dat ik nu opeens viaplay heb ipv sbs9? En blijft dit zo? En is dat gratis? 

Reputatie 7
Badge +24

Klopt het dat ik nu opeens viaplay heb ipv sbs9? En blijft dit zo? En is dat gratis? 

U betaald toch voor tv bij KPN? 

Reputatie 7

Het klopt dat SBS9 nu Viaplay TV heet en dat zal voorlopig ook zo blijven.

Viaplay en Talpa zijn een samenwerking aangegaan. Het is nog wel de vraag welke formule 1 races te zien zullen zijn en of dat live zal zijn of uitgesteld.

Tot nu toe alles live @wjb , alleen de echte wedstrijd een paar uur later , maar de trainingen dus live 

 

Reputatie 7
Badge +20

En als het meezit, straks ook nog eens in de beste beeldkwaliteit.

Born, zie hier.

Ik vind de beeldkwaliteit via de DIW nu al geweldig goed @joop2011 

Nog wel even de gids programmering aanpassen aub. Ik mis de sbs9 programmas wel .. 

Bestaat SBS 9 niet meer en is dat viaplaytv geworden?

En moet je daar voor betalen?

Bestaat SBS 9 niet meer en is dat viaplaytv geworden?

En moet je daar voor betalen?

SBS9 is vervangen door Viaplaytv, daar hoef je niet extra voor te betalen. Viaplaytv is niet hetzelfde als Viaplay.

Nog wel even de gids programmering aanpassen aub. Ik mis de sbs9 programmas wel .. 

Die staan er toch?

Grey's anatomy, McCleod's daughters, Vliegende* dokters, ... ze staan er gewoon. Bij wat nu Viaplay TV is, @Oet grunn .

*woord correctie wil de Engelse term niet doen 

 

Het is wel te hopen dat Viaplay TV echt naar HD+ gaat. De uitzending van vanavond is wel scherper via de app van Viaplay dan via Viaplay TV. 

Zoals in totaaltv.nl vermeld is.

Reageer