Vraag

itv app fox sports fout starten van de video

  • 18 August 2020
  • 8 reacties
  • 193 keer bekeken

Hoi allen,

Ik heb sinds enkele weken dat ik bij gebruik van de iTV app Fox sports zenders niet kan kijken. Ik krijg dezelfde melding iedere keer: fout bij het starten van de video. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, cache van de app leeggehaald maar niks helpt. Fox Sports doet het wel op de tv, geen enkel probleem. Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het verhelpen? Begint nu wel een beetje irritant te worden. Andere zenders in de app doen het wel. Ik gebruik een android telefoon, Oneplus 8..

Ik hoor het graag..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Is er niemand die hierop een antwoord heeft?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Damir,

Voor FOX Sports kan je beter de FOX Sports app gebruiken. Deze dien je eenmalig te koppelen aan je interactieve tv account en dan kan je ook buitenshuis naar FOX Sports kijken (wat bij de itv app niet mag). 
Ga naar foxsports.nl en kies daar helemaal rechtsboven voor Log in. Daarna kies je voor activeren. 

Hallo @Damir,

Voor FOX Sports kan je beter de FOX Sports app gebruiken. Deze dien je eenmalig te koppelen aan je interactieve tv account en dan kan je ook buitenshuis naar FOX Sports kijken (wat bij de itv app niet mag). 
Ga naar foxsports.nl en kies daar helemaal rechtsboven voor Log in. Daarna kies je voor activeren. 

Dat kan dus ook niet. Alles netjes koppelen en geeft aan dat ik maximaal aantal streams heb.. zeer vreemd.. wachtwoorden veranderd maar fout blijft er nog steeds..

Goedeavond, 

Ook ik kon geen live voetbal wedstrijden zien op de fox sports app met mijn oneplus 8 telefoon.

(Problemen met laden van de wedstrijd) 

Contact gehad met de klantenservice en die zeiden dat dit een bekend probleem was op deze telefoons, maar ze hadden een tip om het toch te laten werken.

Ga naar setting,scherm en zet daar levendig kleureffect uit.

Met een beetje geluk zou je nu live voetbal wedstrijden kunnen kijken. 

Goedeavond, 

Ook ik kon geen live voetbal wedstrijden zien op de fox sports app met mijn oneplus 8 telefoon.

(Problemen met laden van de wedstrijd) 

Contact gehad met de klantenservice en die zeiden dat dit een bekend probleem was op deze telefoons, maar ze hadden een tip om het toch te laten werken.

Ga naar setting,scherm en zet daar levendig kleureffect uit.

Met een beetje geluk zou je nu live voetbal wedstrijden kunnen kijken. 

Dit tip is dus van mij afkomstig.. ik kwam het toen tegen op de OnePlus forum.. fijn dat ze het hebben genoteerd!..

Hoi Damir,

Bedankt dat je dit ooit gedeeld hebt en dat kpn dit heeft opgepikt, ik hoop dat dit werkt, kan het pas echt testen bij live wedstrijden op zowel fox sports app als op de kpn itv app.

Alvast bedankt voor de tip Damir 

Goedeavond allemaal, 

Even een update betreft de error met inladen van live voetbal wedstrijden. 

Naar de tip van Damir die is doorgeven aan mij via kpn kan ik zeggen dat het bij mij werkt. Op zowel fox sports go app als op de kpn itv app 🥳

Ik kan nu weer alle live wedstrijden zien op mijn oneplus 8 met android 11. 

Bedankt hiervoor en ik hoop dat deze tip voor meerdere mensen werkt.

👍👍👍

Goedeavond allemaal, 

Even een update betreft de error met inladen van live voetbal wedstrijden. 

Naar de tip van Damir die is doorgeven aan mij via kpn kan ik zeggen dat het bij mij werkt. Op zowel fox sports go app als op de kpn itv app 🥳

Ik kan nu weer alle live wedstrijden zien op mijn oneplus 8 met android 11. 

Bedankt hiervoor en ik hoop dat deze tip voor meerdere mensen werkt.

👍👍👍

Mooi! Bij mij werkte het ook meteen!