Beantwoord

itv online in de tuin

  • 19 August 2020
  • 13 reacties
  • 123 keer bekeken

het lukt mij niet om op mijn laptop tv te kijken in de tuin.  Een andere provider doet het prima,  dit moet toch niet kunnen.  Ligt dus niet aan de wifi.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 August 2020, 09:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

leg het probleem eens beter uit ?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Nietje71. Welkom op het KPN forum! Wat vreemd dat je geen tv kan kijken in jouw tuin. Lukt het wel in huis? Als het in huis wel goed werkt dan ligt het misschien toch aan jouw wifi netwerk. Werkt het wel op een ander apparaat in de tuin?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Nietje71. Welkom op het KPN forum! Wat vreemd dat je geen tv kan kijken in jouw tuin. Lukt het wel in huis? Als het in huis wel goed werkt dan ligt het misschien toch aan jouw wifi netwerk. Werkt het wel op een ander apparaat in de tuin?

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

ja,  mijn oplossing is kijken via ziggo helaas.  Op een of andere manier doet deze app het wel,  kpn blijft problemen geven.  In de woonkamer lukt het wel gewoon. 

Reputatie 7
Badge +21

Werkt het wel op een ander apparaat in de tuin?

 

Werkt het wel op een ander apparaat in de tuin?

 

Ik heb geen ander apparaat om het op te proberen. 

Reputatie 7
Badge +21

Dat is jammer. Zou je eens een speedtest willen uitvoeren in de tuin? Ik ben erg benieuwd wat de uitkomst is. Ik denk zelf dat je niet voldoende wifi snelheid hebt in jouw tuin om tv te kijken.

Dat kan ik morgen doen,  ben nu niet thuis.  Wat ik wel gek zou vinden als het daar aan zou liggen is,  waarom doet de ziggo app het wel en you tube en zo.  Maar goed,  vanavond of morgen een speedtest.

Reputatie 7
Badge +21

Dat is waar, maar aan de andere kant is het ook vreemd dat je wel in huis tv kan kijken op jouw laptop. Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst. :thinking:

 

Reputatie 7

Één van de nadelen van de iTV app is dat niet voorzien is van een dynamische bitrate die zich automatisch aanpast aan de beschikbare bandbreedte. An sich is daar wat voor te zeggen aangezien anno 2020 die bandbreedte eigenlijk altijd ruim voldoende zou moeten zijn. Toch is die 15,5Mbps niet echt riant, er hoeft maar iets te gebeuren en de bandbreedte zakt onder de benodigde 6 à 7 Mbps. Zet de beeldkwaliteit van de uitzending eens op 360p, heb je dan nog steeds problemen in de tuin?

Ik ga niet van alles instellen omdat kpn wifi niet toereikend is.  Laat het hier maar bij.  Ik kom er toch zo niet verder mee. In de tuin dan maar ziggo. Tenzij kpn een super goeie wifirepeater heeft.

Reputatie 7
Badge +21

Helaas kunnen wij niet garanderen dat jouw wifi verbinding in de tuin voldoende is. Heb je wel een goede wifi verbinding in huis. Als dat niet het geval is, dan zou je onze WiFi Manager kunnen gebruiken om de wifi kwaliteit te checken en verbeteren. Wellicht wordt jouw verbinding in de tuin hierdoor ook verbeterd. :relaxed: