Beantwoord

Jazzzender verdwijnt per 1 juli

  • 19 June 2020
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

En weer ontbreekt er v.a. 1 juli een jazzzender bv. Jazz.tv in het nieuwe zenderpakket.

Jammer van deze gemiste kans.

Groet,

Jan van der Stap.     

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 26 June 2020, 14:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Jan van der Stap. Van harte welkom hier. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Welke jazzzender gaat het precies om? Degene die jij noemt kan ik zo snel niet terugvinden. Je vindt in het algemene topic over de zenderwijzigingen van 2020 een duidelijk overzicht van de wijzigingen. 

En verder: keuzes worden gemaakt om een zender wel of niet meer door te geven op basis van o.a. kosten, kijkcijfers, kwaliteit, en marktonderzoek. Uiteindelijk is het een combinatie van al die factoren. Soms valt zo'n keuze blijkbaar toch tegen. Dat is dan natuurlijk balen, maar ik kan er helaas niets aan veranderen.

Ik kan alleen Djazz.tv verzinnen. Maar dat was in het jaar dat we ‘m hadden al heel veel herhaling van vnml oude opnamen.

Beste Natasja en Peter,

Sorry voor de wat late reactie, maar ik ben een paar dagen weggeweest. Ik noemde als voorbeeld jazz.tv, maar dat moet inderdaad Djazz.tv zijn. Voordat ik van Ziggo naar KPN overstapte, heb ik genoten van vele prachtige jazzconcerten op deze zender. Ik spreek de hoop uit dat er voor de aanpassing van het zenderoverzicht  2021 wat meer aandacht zal uitgaan naar de jazz-liefhebbers, want die komen er bij KPN bekaaid vanaf.

Dank voor de reacties.

Groet,

Jan van der Stap.     

Reputatie 6
Badge +9

Ah, duidelijk. :slight_smile: Djazz.tv klinkt inderdaad het meest logisch. Ik kan me als mede-jazzliefhebber goed voorstellen dat je baalt van deze zenderwijziging. Gelukkig zijn er op apps als YouTube ook veel concerten te vinden. En wie weet keert er op termijn weer een jazzzender terug, maar dat kan ik je helaas niet beloven. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer