Beantwoord

Kan ik bij KPN tv kijken zonder tv-ontvanger?

  • 7 November 2022
  • 6 reacties
  • 3038 keer bekeken

Hi, ik ben gisteren overgestapt van Ziggo naar KPN. Bij Ziggo had ik altijd een CI+ insteekkaart en dan had ik geen apart kastje nodig van Ziggo, is dit bij KPN ook mogelijk? En dan met een normaal abonnement dus GEEN Digitenne abonnement want ik wil gewoon alleen de CI+ insteekkaart meer niet. Dus de uiteindelijke vraag: Kun je met een normaal KPN-abonnement gebruik maken van een CI+ insteekkaart (zoals ze hier laten zien)?

Alvast bedankt!

Groetjes.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 10 November 2022, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dus de uiteindelijke vraag: Kun je met een normaal KPN-abonnement gebruik maken van een CI+ insteekkaart (zoals ze hier laten zien)?

 

Hallo @sjrd74 ,

Nee, dat kan niet met KPN TV (interactieve TV). Wel via Digitenne inderdaad. 

Reputatie 7
Badge +9

@sjrd74 wanneer je internet en iTV afsluit bij KPN kan je wanneer je een smart tv hebt de app van KPN ITV op je televisie downloaden. Dan kijk je via de app televisie zonder kastje.

Reputatie 7
Badge +24

@sjrd74 wanneer je internet en iTV afsluit bij KPN kan je wanneer je een smart tv hebt de app van KPN ITV op je televisie downloaden. Dan kijk je via de app televisie zonder kastje.

De beeldkwaliteit is een stuk minder. Maar het kan wel.

Laat maar, antwoord staat hierboven al

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een soortgelijke vraag.

 

Ik wil wel KPN tv kijken, maar dan zonder kastje.

Dus alleen met de app op mijn telefoon of TV, is dat wel mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. Maar lagere beeldkwaliteit zoals gezegd. En u moet gewoon wel het volledige tv pakket erbij nemen van 10 euro. En daarbij krijgt u ook de tv ontvanger opgestuurd. Die hoeft u niet te gebruiken. Leg de doos dan gewoon achterin de kast ofzo. Bij opzeggen moet u hem terug sturen.

Reputatie 7
Badge +19

@sjrd74 wanneer je internet en iTV afsluit bij KPN kan je wanneer je een smart tv hebt de app van KPN ITV op je televisie downloaden. Dan kijk je via de app televisie zonder kastje.

Meer over de SMART TV app kun je op de KPN website lezen.Â