Vraag

Kan ik mijn KPN TV+ ontvanger alvast aansluiten?

  • 28 January 2023
  • 11 reacties
  • 265 keer bekeken

Badge

Ik heb apparatuur ontvangen om met ingang 01-02-2023 over te stappen naar ITV+. Op dit moment heb ik ook al ITV van KPN. Kan ik nu al eerder het ITV kastje vervangen door het nieuwe exemplaar. Ik heb al een (nieuw) abonnementsnummer en (nieuwe) pincode. De internetaansluiting is verder hetzelfde gebleven en ik heb de V10 inmiddels vervangen door de V12.
Of moet ik wachten tot 01-02-2023?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @adw1960 
Sluit het aan, werkt het OK, werkt het niet probeer het dan op 01-02
Kwaad kan het niet.

Reputatie 7
Badge +24

Weet u zeker dat u een nieuw abonnementsnummer gekregen heeft? Is dat niet gewoon hetzelfde dan het vorige?

Want dit zou betekenen dat alle opnames weg zijn... lijkt me niet de normale gang van zaken.

Badge

Ja ik weet zeker dat ik een nieuw abonnementsnummer heb ontvangen. Ik weet niet waarom dat nu het geval is???? En ja ik weet dat alle opnames dan vervallen ….. jammer, maar gelukkig heb ik er niet al te veel meer op staan

Reputatie 7
Badge +21

Dan gewoon aansluiten en zien of het werkt en anders 01-02 nog eens proberen

Reputatie 7
Badge +7

Ja ik weet zeker dat ik een nieuw abonnementsnummer heb ontvangen.

---

Dat zou voor mij betekenen dat ik voorlopig zeker niet naar een nieuw abo zal overgaan. Ik hoop dat dit gauw aangepast gaat worden in de procedures.

Ben benieuwd naar de reactie van een moderator.

Badge

Wat betreft het abonnementsnummer ga ik maandag nog eens over bellen….

Inmiddels ITV aangesloten en het werkt. Alleen opnemen nog niet, dit zal wel te maken hebben met het nieuwe abonnementsnummer. Heb het oude nog gekoppeld aan de iPad app, dus ik wacht het maar even verder af tot en met woensdag wanneer het nieuwe abonnement echt actief is.

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoop dat KPN hier kan vertellen waarom je een nieuw abonnement nummer krijgt.

Want je wilt natuurlijk je “oude” opname meenemen.

Wij hebben iets meer dan 50% opnames momenteel (soms is het veel meer).

@Katana321 helemaal met je eens, een reden te meer om “nog’ niet over te stappen. 😉

Reputatie 6
Badge +9

Lijkt me dat daar iets niet goed is gegaan of niet goed is begrepen. Ik ben 1 op 1 over gegaan naar de nieuwe propositie met behoud van mijn abonnementsnummer (en pincode) (overgestapt door even te bellen omdat het nog niet via mijnkpn kon)

Lijkt me dat daar iets niet goed is gegaan of niet goed is begrepen. Ik ben 1 op 1 over gegaan naar de nieuwe propositie met behoud van mijn abonnementsnummer (en pincode) (overgestapt door even te bellen omdat het nog niet via mijnkpn kon)

Ik ook, via de lokale KPN-winkel.

Reputatie 7
Badge +8

Lijkt me dat daar iets niet goed is gegaan of niet goed is begrepen. Ik ben 1 op 1 over gegaan naar de nieuwe propositie met behoud van mijn abonnementsnummer (en pincode) (overgestapt door even te bellen omdat het nog niet via mijnkpn kon)

Ik ook, via de lokale KPN-winkel.

Het lijkt mij dat ze iets niet goed hebben gedaan. Er is technisch in ieder geval geen enkele reden dat je een nieuw abonnementsnummer zou moeten krijgen.

En voor wat betreft het gebruik van de iTV dienst voordat deze officieel begint. Dat kan, alleen kun je bepaalde dingen nog niet. Zo zijn alle dingen waar je extra voor zou moeten betalen (zoals videos huren, extra pakketten aanschaffen) nog niet werkend. En het zou ook heel goed kunnen dat wat zaken specifiek voor jouw abonnement nog niet aanstaan. Denk dan aan aanvullende diensten als opnemen en jouw regionale zenders.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @adw1960, welkom hier. 

Het is inderdaad vreemd dat je een nieuw abonnementsnummer hebt gekregen, je hoort gewoon op de oude door te kunnen gaan. Heb je al met ons gebeld(0800 0402) om te achterhalen wat er mis is gegaan?