Beantwoord

Kan KPN tv app niet installeren op Samsung tv

  • 18 May 2023
  • 5 reacties
  • 681 keer bekeken

Reputatie 1

kan kpn tv app niet op samsung smart tv 32T5300 uit 2023 installeren omdat hij op de tv aangeeft dat er geen geschikt apparaat is om op te installeren. Hij heeft alleen de tablet en 2 telefoons aan waarop de app is geinstalleerd

icon

Beste antwoord door kempen 19 May 2023, 19:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@kempen 

Bedoel je de  tv app die bv op een tablet/phone is inderdaad niet beschikbaar op je Tv echter je kunt denk ik wel de iTv app die kun je instellen op de TV die moet je even zoeken en instellen  op je TV en als dat gelukt is dan kun via deze app tv kijken

Reputatie 1

Beste, het werkt niet. Ik heb met Samsung aan de lijn gehangen en alle stappen opnieuw doorlopen en het lukte niet. De conclusie van Samsung was dat het op een 32 inch dus waarschijnlijk niet werkt. Tv teruggebracht en ga nu een Android 32 inch aanschaffen, dat wekt wel. Gr. P.

 

kan kpn tv app niet op samsung smart tv 32T5300 uit 2023 installeren omdat hij op de tv aangeeft dat er geen geschikt apparaat is om op te installeren. Hij heeft alleen de tablet en 2 telefoons aan waarop de app is geinstalleerd

U gebruikte de app store van uw Samsung TV zelf? 

Uw TV kan niks aangeven over een tablet of telefoon ging u via de browser op uw TV soms naar play.google.com?

Dan klopt het wel wat u schrijft.

Of de Tizen versie van de ITV app geen 32 inch tv ondersteund is mij onbekend maar klinkt zeer vreemd.

Reputatie 1

Ik ben inderdaad via de browser op de tv naar Google play gegaan.

Ik ben inderdaad via de browser op de tv naar Google play gegaan.

Daar is het misgegaan Samsung is gebaseerd op Tizen niet op Android.

Tijdens het contact met Samsung heeft u toen dezelfde handelingen gedaan? 

Een Samsung heeft een smart hub als die in beeld is kunt u scrollen naar een  tegel apps en via die weg zou u de KPN app kunnen vinden.

Als u de TV nog niet heeft weg gebracht kunt u dit proberen.