Beantwoord

Kan programma's niet terugkijken

  • 27 October 2020
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik kan heel veel avonden niet mijn programma's terug kijken ik heb dan zwart beeld met de tekst,het duurt te lang om uw programma's te kijken eb  lijkt het beeld zwart

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 November 2020, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @C.Staal, welkom op het forum! Ervaar je dit probleem nog steeds? Vaak helpt het om je ontvanger een volledige reset te geven!

Hallo Thomas, dank voor je bericht. Ik heb er nog steeds last van.ik krijg dan het berichtje dat het te lang duurt om de programma's op te halen. Het is erg irritant en kan die avond geen opgenomen programma's kijken.dan gaat het een paar dagen goed endan is het weer mis. Ik heb van alles geprobeerd. Maar die avond kan ik dan niets terugkijken.ook jou tip werkt niet.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je terugkoppeling @C.Staal, ik krijg te horen dat hier de afgelopen weken bekende problemen mee waren maar dit specifieke probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn.
Als je deze problemen nog steeds ervaart vermoed ik dat er ergens anders iets niet helemaal goed zit. Ik kijk graag even met je mee! Kun je toelichten hoe je TV ontvanger aangesloten zit op je experiabox?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als tussenoplossing kun je deze programma's vaak ook via tv.kpn.com nog terugkijken trouwens.

Hallo Thomas dank voor je bericht. we gaan het afwachten ben blij dat er iets aan gedaan is.

Hartelijke groet Rina Staal-Kroos. 

Ik kan sinds kort weer terug kijken.fijn dat het is opgelost. hartelijk dank voor je hulp Thomas.