Beantwoord

Kan zdf niet kijken

  • 23 August 2020
  • 19 reacties
  • 440 keer bekeken

Ik wil een film kijken maar kan het niet! Wat is er aan de hand?

 

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 23 August 2020, 20:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Richard54 

In het Nederlands staat daar eigenlijk: Om juridische redenen kan dit artikel alleen in Duitsland worden getoond, is dit de app van ZDF? Dan geeft Duitsland dit niet vrij buiten hun land. Want die Duitse zenders kun je ook niet kijken met de TV app van KPN. Want daar geeft Duitsland ook geen toestemming voor. 

Reputatie 7
Badge +9

daar kan kpn niets aan doen ze krijgen het zo binnen? het komt ook via decoder binnen 🤔.

Reputatie 7
Badge +28

Op ZDF is nu de voorbeschouwing van de Champions League-finale. Die kunnen jullie toch wel zien? 

Ik zit er nu via de satelliet naar te kijken…. 

 

Reputatie 7
Badge +22

Op ZDF is nu de voorbeschouwing van de Champions League-finale. Die kunnen jullie toch wel zien? 

Ik zit er nu via de satelliet naar te kijken…. 

 

Zit dat niet op Digitenne dan? 🤔 

Reputatie 7
Badge +28

Alleen in de grensstreek. Niet standaard in het pakket. 

 

Reputatie 7
Badge +9

kan het voetbal op SBS 6 kijken livi😃👍

Reputatie 7
Badge +28

Veel plezier @cornelis48 ⚽️⚽️⚽️

Reputatie 7
Badge +30

Hallo iedereen! Ook even de bevestiging vanuit KPN: ZDF heeft niet de rechten kunnen bemachtigen deze ook buiten Duitsland zichtbaar te maken. Je kunt de wedstrijd op SBS 6 kijken! Veel plezier! :-)

Wat gek. De wedstrijd staat helemaal niet in de EPG.

Er is nu (21:48) heute journal. Dat is er ook wel maar alleen geluid! Het beeld toont bovenstaande.

Via de kabel van Ziggo is er wel beeld! (het alleen het SD kanaal)

Reputatie 7
Badge +28

In de pauze is er nu inderdaad Heute Journal. 
 

De wedstrijd is pas recent in het programma van ZDF opgenomen. Dat werd voor de wedstrijd ook nog uitgelegd. De reden dat de wedstrijd op ZDF te zien is, is dat er een Duitse club in de finale zit. Dan moet in Duitsland de wedstrijd verplicht op een vrije zender worden uitgezonden. 
 

In Nederland bestaan trouwens gelijksoortige regels voor belangrijke gebeurtenissen. 
 

Via de satelliet kijk ik wel gewoon naar ZDF HD. Kwam er eerder vandaag achter dat ik nu kan kijken via het overzicht op de website liveonsat.com.

 

Via het SD kanaal van ZDF bij Ziggo werkt het wel. Daar is de wedstrijd te zien. Geen idee m.b.t. het HD kanaal daar, dat kan ik niet krijgen.

Mogelijk dat met SD zetten van de ITV decoder het dan wel te zien is via ZDF. Maar ik laat ‘m lekker op HD.

Reputatie 7
Badge +22

@PeterG jij krijgt dit nu ook te zien:

Als ze de rechten niet hebben, waarom zenden ze het dan wel met geluid uit? @Noordzee heb jij wel gewoon beeld met de schotel met de zender ZDF?

Reputatie 7
Badge +22

Mogelijk dat met SD zetten van de ITV decoder het dan wel te zien is via ZDF. Maar ik laat ‘m lekker op HD.

Ik heb het even getest @PeterG, ik heb de ontvanger op SD gezet, maar dan heb ik dit ook in beeld:

Maar dan is ook het geluid weg, zet ik hem terug op UHD, dan heb ik weer alleen geluid. Maar nog steeds hetzelfde beeld. 

Ja, heel KPN ziet dat nu via ZDF HD, @Dennis Schreve .

Overigens zie ik ‘m wel via het SD kanaal van de ZDF bij Ziggo nu. Het HD kanaal kan ik daar niet krijgen (geen abo/smartcard). Maar zie geen klachten op het Ziggo-forum. Dus zouden zij ‘m wel hebben via ZDF HD ?

En via de website van ZDF is het ook geblokkeerd:

https://www.zdf.de/live-tv

 

Reputatie 7
Badge +22

En via de website van ZDF:

https://www.zdf.de/live-tv

Op de website kunnen we het ook niet zien in NL:

ZDF heeft de rechten niet, hadden ze het wel, dan kon je het als nog niet op de site kijken, ik heb het ook al eens geprobeerd toen er geen voetbal was. 😉

Reputatie 7
Badge +22

En via de website van ZDF is het ook geblokkeerd:

https://www.zdf.de/live-tv

Klopt, ik zie dat je je bericht had gewijzigd! 😉

Minpunt voor KPN.

Bij Ziggo dus wel te zien. En bij hun ook via online Ziggo Go.

KPN heeft de Duitse zenders ook al niet online, Ziggo wel...

Reputatie 7
Badge +22

Minpunt voor KPN.

Bij Ziggo dus wel te zien. En bij hun ook via online Ziggo Go.

KPN heeft de Duitse zenders ook al niet online, Ziggo wel...

Ja daar kunnen ze niet aan doen, KPN mag het niet van Duitsland. Ik denk dat Ziggo meer geld neerlegt om het wel via hun Ziggo Go app uit te mogen zenden. :grin:

Reputatie 7
Badge +28

@Dennis Schreve

Via de schotel was de wedstrijd gewoon te zien via ZDF HD. Ik heb de eerste 50 minuten gekeken via ZDF HD. Zie nu dat het uiteindelijk 1-0 geworden is voor Bayern.