Vraag

kastje van tv sluit steeds af

  • 7 December 2020
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

we hebben een vraag

 

Het kastje van de tv sluit steeds af en gaat over tot een update

Is de laatste tijd  steeds vaker als we kijken wat we opgenomen hebben  weg en daarna kunnen we de film niet meer kijken maar ook als we gewoon tv kijken

gisteravond avond  en weg ben je weer een tijd verder

 

Is iets van de laatste weken  hoop dat het opgelost kan worden want het is niet prettig

vr groet

 

 

 

 

 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Yvon50!

Wat irritant dat de tv-ontvanger telkens uitvalt! Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet prettig tv kijken is op deze manier.

Ervaar je hier nog steeds problemen mee? Heb je de tv-ontvanger al eens een reset gegeven? 

Hoi @Yvon50!

Wat irritant dat de tv-ontvanger telkens uitvalt! Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet prettig tv kijken is op deze manier.

Ervaar je hier nog steeds problemen mee? Heb je de tv-ontvanger al eens een reset gegeven? 


Helaas van de week weer  we hebben al reset gedaan maar zitten te kijken en hup weg komt weer nieuwe update en kunnen dan de opgenomen film niet meer bekijken is weg

vr groet Yvon

Reputatie 7
Badge +10

Jammer dat de reset niet helpt, @Yvon50! Hoe is de tv-ontvanger op de Experia Box aangesloten, rechtstreeks met een kabel of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset?

@Jose_ 

De Experia Box is rechtstreeks met een kabel  aan gesloten op de TV

Reputatie 7
Badge +10

@Yvon50, helder dankjewel! Het lijkt mij het slimste dat je eens met ons belt zodra het weer gebeurt, zodat mijn collega gelijk op zo'n moment een aantal tests kan uitvoeren. We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis te bereiken via 0800 0402. Ik kan ook vanaf hier met je meekijken, dat kan alleen wat langer duren. Zou je dan je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?