Vraag

Komt KPN met een nieuwe model KPN TV + box?

  • 22 April 2024
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Ik zie nu de laatse tijd veel klachten over het KPN TV + box die op android draait op het forum. 

in mijn ogen is de androidversie iets te zwaar voor het huidige KPN TV + box. 

Dat de huidige KPN TV + box vastloop en crasht.

En als je meer apps gaat installeren dan word de androidversie voor de KPN TV + box te zwaar en gaat het niet lekker lopen. 

Want de huidige KPN TV + box heeft te weinig werkgeheugen en te weinig opslag om apps te installeren. 

Want de huidige KPN TV + box heeft 3GB werkgeheugen en 16 GB opslaggeheugen. 

KPN kan beter een nieuwe KPN TV + box gaan ontwikkelen met meer werkgeheugen en met meer opslagruimte. 

Want de oudere KPN TV boxen die niet op android draaien hoor ik heel weinig klachten over. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het boxje is net uit. Dus het zal nog wel een paar jaar duren voordat er een opvolger komt. En als die komt krijgen eerst alleen nieuwe klanten hem. Dus als bestaande klant bent u zo 5 jaar verder voordat u er voor in aanmerking komt.

Als u vind dat da ding te weinig geheugen heeft, dan staat het u vrij om zelf een ander Android boxje aan te schaffen. Dan kunt u daar al uw apps op installeren. 

Een Google Chromecast 4K heeft overigens maar 2 GB geheugen lees ik op internet. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie nu de laatse tijd veel klachten over het KPN TV + box die op android draait op het forum. 

 

Volgens mij nemen de klachten aardig af.

Hij draait ook steeds beter en is al aardig stabiel.

Reputatie 7

Want de huidige KPN TV + box heeft te weinig werkgeheugen en te weinig opslag om apps te installeren. 

Waarom denk je dat?

Reputatie 7
Badge +20

 

Want de huidige KPN TV + box heeft te weinig werkgeheugen en te weinig opslag om apps te installeren. 

Want de huidige KPN TV + box heeft 3GB werkgeheugen en 16 GB opslaggeheugen. 

Zie ook hier

Dit is toch voor een TV ontvanger voldoende?

Opnames staan in de cloud.

 

CPU Quad-Core ARM Cortex-A55, 24k4 DMIPS at 1.908 GHz
GPU ARM Mali-G31 MP2
Werkgeheugen

LPDDR 3GB

Opslag

eMMC 16GB

Reageer