Skip to main content
Beantwoord

KPN afstandsbediening instellen voor Samsung tv

• 27 mei 2019
  • 8 reacties
  • 4721 keer bekeken

Hallo . Voor Samsung tv model ue43j5600aw kan ik de tv code voor de kpn afstandsbediening niet vinden. Wie kan me helpen ?

Beste antwoord door Tycha

Dan krijg je bv deze codes te zien, afhankelijk van welke afstandsbediening je selecteert

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 1609 reacties
  • 27 mei 2019
Probeer het eens via?
https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 1609 reacties
  • Antwoord
  • 27 mei 2019
Dan krijg je bv deze codes te zien, afhankelijk van welke afstandsbediening je selecteert

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
@Antonio1954 is het inmiddels gelukt met de advies van @Tycha? Werkt de afstandsbediening inmiddels op jou Samsung TV?

• Auteur
  • Topper
  • 23 reacties
  • 28 mei 2019
Dank voor reactie. Maar : neen, het lukt alsmaar niet . Site kpn geeft steeds melding voor mijn samsung tv geen kpn code te kennen. Wie heeft oplossing ?

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 1609 reacties
  • 28 mei 2019
@Antonio1954

En heb je de codes van mijn afbeelding al geprobeerd?
Had de instelling van de lange witte afstandsbediening,eerste plaatje op de site, met jou tv ingevuld

Welke afstandsbediening gebruik je?

• Auteur
  • Topper
  • 23 reacties
  • 29 mei 2019
Ik heb het nog eens geprobeerd........en het werkt nu . Klasse. dank

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 1609 reacties
  • 29 mei 2019
Fijn! Dank voor het melden @Antonio1954

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 31 mei 2019
Hey @Antonio1954, leuk dat je de KPN community een vraag hebt gesteld, zo te zien heb je met hulp van @Tycha ook al de oplossing gevonden. Bedankt voor de terugkoppeling, ik markeer de post van Tycha als 'beste antwoord', zo hebben andere klanten er ook wat aan 🙂 Als je nog een vraag hebt, zien we je graag nog eens terug!