Beantwoord

KPN afstandsbediening koppelen aan Samsung Neo QLED 65QN95A lukt niet

  • 1 July 2022
  • 8 reacties
  • 355 keer bekeken

Wij krijgen onze KPN afstandsbediening niet gekoppeld aan onze TV (Samsung Neo QLED 65QN95A).

Dit model komt niet voor in de lijst. Wel de 65QN95B, maar dat werkt niet samen.

Heeft iemand de juiste koppelcode voor mij? Of kan het sowieso niet icm met dit model?

 

Koppelcode 20 heb ik ook geprobeerd, samen met nog 15 andere codes

icon

Beste antwoord door PeterG 1 July 2022, 14:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Welke afstandsbediening heb je? Ik heb zo maar het vermoeden dat de nrs. 3 t/m 6 dit allernieuwste model niet ondersteunen.

 

Hallo Peter,

 

Nummer 3 heb ik 

Dan gaat het niet werken met die splinternieuwe Samsung.

Het nieuwe model afstandsbediening kun je aanvragen via deze tool.

Overigens is het alleen maar stand-by, volume en bronkeuze wat je op de televisie ermee kan doen. Wil je ook het smart gedeelte met de apps in je tv gebruiken dan kan je dat alleen met de Samsung ab doen.
Die apps zijn overigens stukken beter en stabieler dan die in de kpn ontvanger.

Hartstikke bedankt voor je snelle antwoorden. De Samsung AB werkt ook wel, maar sommige opties, zoals opnames weergeven werkt hij niet. Of ik heb het nog niet gevonden...

Ik neem aan dat je in de Samsung televisie dus hebt ingesteld voor KPN. Dan kun je de noodzakelijke functies voor de ontvanger oproepen via

 

Dat klopt inderdaad. Waar kan je dan je opnames vinden? Dat is eigenlijk het enige wat ik mis

In het scherm wat je hier ziet (met de Samsung ab) het '’huisje'’ selecteren en op de ok knop van de Samsung ab drukken. Je krijgt dan het hoofdmenu van de ontvanger waar opnames te selecteren is.

Aha! Ga ik thuis proberen. Dan kan de witte de la in voorlopig.

Dankjewel voor je hulp en een fijn weekend!