Beantwoord

kpn app slecht

  • 17 December 2020
  • 6 reacties
  • 222 keer bekeken

De app om je verbruik e.d. in te zien is heel slecht sinds de nieuwe interface. 

Blijft steeds maar laden en maar heel soms kan ik iets inzien.

Alle vernieuwingen bij kpn zowel app als tv menu zijn er alleen maar slechter en trager op geworden. 

Je zou denken dat alles sneller zou gaan bij vernieuwingen maar helaas lukt dit bij KPN niet.

Eerst testen voor verandering doorvoeren zou ik zeggen.

Zoals ik heb begrepen ben ik niet de enige die hier toch wel over klaagt,  hopelijk gaan ze hier heel snel werk van maken ipv maanden doorlaten sukkelen.

In deze tijden is het eenvoudig om over te stappen en als dit te lang duurt denk ik dat vele dit ook zeker overwegen.

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 28 December 2020, 10:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kpn app slecht, deze zou niet moeten blijven laden, maar gewoon moeten werken. 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Helpt dat?

Alle standaard procedures al afgelopen, ik ben ook echt niet de enige die problemen ondervindt met alle nieuwe updates van KPN. Hoop dat ze er snel wat aan gaan doen.... en dat menu van tv.......😏😏😏😏😏 da's helemaal bagger!

Reputatie 7
Badge +20

Aan het menu wordt gewerkt. Alleen nu nog de ITV app. Op welk apparaat met welk besturingssysteem gebruik je deze? En wat is de versie van de app? Zou je voor de zekerheid jouw profiel vast willen invullen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er vanuit dat je duidelijkheid hebt, ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.

Hoi Bart, het gaat mij over de app van mijnKPN. Die blijft steeds hangen, deze applicatie heeft de laatste update gewoon gehad dus het zou goed moeten zijn maar toch regelmatig bij inloggen dat hij blijft laden, soms pakt hij hem dan uiteindelijk en kan ik de gegevens van de mobiele abonnementen inzien. Wij hebben 5 abonnementen dus zal toch prettig zijn als het dan ook goed werkt zeker met kinderen waar we de mb's naar over maken iedere 1e van de maand en tussentijds. 

Reputatie 7
Badge +20

Excuses voor mijn late reactie. Maar zeker zou het gewoon goed moeten werken. Welke versie van de app gebruik je? Welk toestel met welk besturingssysteem? En op andere toestellen werkt het wel? Zou je voor de zekerheid ook jouw profiel willen voorzien van gegevens?