Vraag

KPN+ box start telkens opnieuw op

  • 3 August 2023
  • 31 reacties
  • 330 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem. Eerst met uitvallende radio geluid waar ik via forum probleem zelf gevonden heb en bij de klantenservice zeggem dat er een probleem is maar niet weten wat ?. En maar zeggen zit de kabel of stroom er goed in ( ophouden met dit) .Er zijn meerde meldingen hier over opnieuw opstarten en wegvallen radio en meerdere updates geweest en nog probleem niet gevonden ?. Wel bèta testers geweest ( welke ??). Nu met 2 kastjes boven en beneden start hij opnieuw op en wordt gek van dit abbonement . Vanavond bellen en mijn 4k kastjes met zelfde prijs weer terug of koop mijn eigen chrome cast wel met nl ziet. Ben er klaar mee KPN

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 


31 reacties

Daarom gaat deze zooi ook weg, en dit wordt vandaag geregeld 👍

Reputatie 7
Badge +20

Heb je beide ontvangers ook al eens omgeruild van plek? Verhuizen de problemen dan met de boxen mee. Of hou je dezelfde problemen op dezelfde plekken?

Als het op dezelfde plekken blijft zou je toch zeggen dat het ergens in de aansluiting zit. Zou je dan toch eens kunnen testen met een losse kabel? Puur voor de test. Want welk merk en type switch heb je precies?

 

Omruilen van plek als i bekabeld is en alle andere tv- boxen van kpn het wel goed deden zonder problemen. Had deze boxen nooit moeten nemen helaas. Om het terug te draaien betaal je 2,50€ meer, echt belachelijk. Kijken of 2 nieuwe het ook doen als dit kan. Als iets stuk is is het permanent en niet ene keer wel en andere keer niet. Weet 200% zeker dat er bij mij niks verkeerd zit . Veel te veel problemen met die kastjes en dat weten ze ook 

Reputatie 7
Badge +20

De eerste zin begrijp ik niet helemaal. Heb je beide ontvangers omgeruild van plek? Wil namelijk graag meedenken wat nou precies de oorzaak.

Terugdraaien naar de oude ontvangers kan niet meer. Maar we moeten toch ergens de vinger op deze plek kunne leggen. 

Nee zijn 2 verschillende kastjes met verschillende problemen. Alle andere types kastjes altijd op dezelfde plek met zelfde apparatuur aangesloten geweest zonder deze problemen 

Reputatie 7
Badge +20

Ja dat begrijp ik. Ik ben nu heel benieuwd hoe de kastjes reageren als je ze omruilt van plek. Verhuizen de problemen dan mee met de kastjes. Dan zit het daar in. Blijft het probleem met het andere kastje op dezelfde plek, dan moeten wij dieper naar de aansluiting kijken. 

Reageer