Beantwoord

KPN ITV app in combi met XiaoMI stick werkt niet buitenshuis

  • 24 June 2022
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb met een  mi Stick een aantal app 's op mijn camping tv gedownload waaronder ook de KPN ITV App. Alle app's werken behalve de kpn app. IK krijg de melding dat ik alleen via het thuis netwerk van KPN zenders kan ontvangen.

Is vreemd want op mijn telefoon en tablet en pc werkt alles prima via de wifi op de camping.

App al opnieuw geïnstalleerd.

W,a t doe ik fout.

icon

Beste antwoord door joop2011 24 June 2022, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb met een  mi Stick een aantal app 's op mijn camping tv gedownload waaronder ook de KPN ITV App. Alle app's werken behalve de kpn app. IK krijg de melding dat ik alleen via het thuis netwerk van KPN zenders kan ontvangen.

Is vreemd want op mijn telefoon en tablet en pc werkt alles prima via de wifi op de camping.

App al opnieuw geïnstalleerd.

W,a t doe ik fout.

 

Klopt, je kan de KPN tv app alleen op je eigen netwerk kijken.

Op je telefoon werkt het inderdaad wel, maar dan moet je wel casten en zal je merken dat veel zenders niet werken als je niet op je eigen netwerk zit.

 

Vraag me niet waarom de ene wel en de andere niet, helaas heb ik geen idee. 

Heeft iets met auteursrechten te maken, dacht ik. 

Bedankt voor je reactie. Dan los ik het op met de HDMI kabel vaf de PC naar de TV.

Nogmaals dank

Reputatie 7
Badge +24

Vraag me niet waarom de ene wel en de andere niet, helaas heb ik geen idee. 

De app op de smart tv en stick word denk ik gezien als de opvolger van de tv ontvanger. Op de lange duur. Over 10 jaar ofzo. Door de jaren heen zal deze app steeds verder ontwikkeld worden zodat die net zo goede kwaliteit zou moeten leveren als de tv ontvangers nu doen met vergelijkbare functionaliteiten. 

De tv ontvangers kun je niet buitenshuis gebruiken. Daarom de app dus ook niet.

Thanks