Beantwoord

KPN iTV app op Chromecast werkt niet meer

  • 26 January 2024
  • 6 reacties
  • 748 keer bekeken

KPN iTV app op mn chromecast werkt opeens niet meer. Krijg zwart scherm met linksboven half omgekeerd Android logo. Alle andere apps werken wel. 

Heb ook opnieuw geïnstalleerd maar maakt niets uit.

icon

Beste antwoord door MrCoolLion 26 January 2024, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 3
Badge

Had ik vandaag ook.

Nu gebruik ik een eigen DNS service in mijn KPN modem. Deze DNS service lijkt kpn te blokkeren. Dus weer de DNS service van KPN gebruikt.

Daarna nog herstart van de modem. App van GoogleTV verwijdert en opnieuw geinstalleerd en ingelogd en lijkt weer te werken.

Dat was in ieder geval mijn issue, weet niet of dit voor jou geldt…

 

Of het was inderdaad iets met kpn zelf, zoals TDN hieronder opmerkt.

 

Reputatie 7
Badge +9

De website kpn.com (inclusief forum.kpn.com) was onbereikbaar voor lange tijd. Misschien heeft het ermee te doen. Mijn smarttv app begon ook met zwart scherm en kon geen kanaal weergeven. Naar half uur ging het weer, maar ik moest de PIN-code opnieuw invoeren.

Het probleem is opgelost.

Volgende stappen ondernomen.

  1. KPN app verwijderen en opnieuw installeren (daarna nog geen resultaat)
  2. Chrome Cast van de stroom af halen en na 10 sec weer aansluiten.

Hierna werkte de app weer. Moest nog wel ff inlogcode (KPN ID) op KPN site vinden.

 

Vriendelijke groeten,

 

Paul

Helaas ...stap voor stap gedaan maar zonder resultaat. Nog steeds een  fout melding op de kpn itv app. Andere apps op de chromecast doen het wel.

 

Help!

Zelfde hier, werkte al een paar dagen niet (2 toestellen geprobeerd), maar Videoland kon ik wel streamen.

Dus gebeld met XS4ALL, lag aan mijn verbinding (=Amehoela), bleek er een nieuwe app te zijn, gedownload en deed die het wel.

Wil in nu weer (2 dagen later) streamen, doet die het WEER niet.

 

Schijnbaar moet ik elke keer de app verwijderen en opnieuw downloaden want dan doet die het weer 🤬

Donderdag 18 april dmv KPN tv app opnieuw te installeren kon ik weer opgenomen programma’s casten naar tv. Live kijken kon ik al wel gewoon.

 

Vrijdag 19 april nog een opgenomen programma gestreamd via Google Chrome, dus weer blij. Nadat het programma was afgelopen begon de grote storing bij KPN. Sindsdien kan ik WEER NIET opgenomen programma’s casten.

 

Weer alle stappen gedaan maar zonder succes.

Router opnieuw gestart, chromecast naar fabrieksinstellingen gezet en opnieuw gekoppeld met tv, KPN app van telefoon af en weer terug erop, TV uit en weer aan…… niks dus.

KPN…. Graag een oplossing voor probleem.