Vraag

KPN iTV op computer blijft bufferen en geeft bevroren beeld

  • 29 May 2023
  • 7 reacties
  • 48 keer bekeken

Bij het kijken op mijn computer constant bufferen en bevroren beeld.

Graag een oplossing voor dit irritante probleem.

Met vriendelijke groet,

  1. Wassenaar

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @IJmuiden59! Dat is niet de bedoeling. Wil je wat meer informatie geven?

Wil je laten weten welke browser je gebruikt? En of andere browsers hetzelfde probleem geven? 

Hoe gaat het daarnaast met andere streamingdiensten op dezelfde computer? Welke snelheid krijg je te zien als je een speedtest doet?

Laat ook nog weten of hetzelfde probleem ook speelt op andere apparaten. 

Beste, @Bram_ 

Bedankt voor de reactie wat browser betreft gebruik ik Google Chrome.

Wat betreft andere streamingdiensten die gebruik ik niet en de snelheden bij de speedtest zijn: 

Download: 933.4 Mbps

Upload: 13.5 Mbps.

Andere apparaten worden niet gebruikt om te streamen.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Reputatie 7
Badge +17

@IJmuiden59 met die downloadsnelheid moet streamen geen probleem zijn. 

Gebruik je ook browser extensies voor Chrome? Zo ja, probeer die dan uit te zetten. Of probeer even een in-private browsing pagina. Dit kan je doen door CTRL+shift+n in te toetsen. 

Verder wil ik aanraden om ook een andere browser te proberen. 

Wat andere streamingdiensten betreft, wil je eens naar www.youtube.com gaan en daar een willekeurig filmpje aantikken om te zien of die goed werkt?

@Bram_ Youtube is geen probleem en de twee suggesties zal uit proberen.

Je leest van me.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @IJmuiden59! We zijn een weekje verder. Hoe gaat het nu met het online tv kijken?

Hoi @Bram_ Ik heb het ook met een anders browser geprobeerd (standaard browser van Micro soft) en ook daar zo nu en dan vastlopen en bufferen.

Het lijkt op beide browsers wel iets verbetert te zijn maar het gaat zeker niet vlekkeloos.  

Reputatie 7
Badge +17

@IJmuiden59 mocht het probleem toch aanhouden wil je dan toch proberen of kijken met een ander apparaat hetzelfde probleem geeft?