Vraag

KPN Online TV app en webversie werken niet

  • 29 March 2019
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

De KPN Online TV app op de iPhone werkt niet. Ik heb 'm zojuist al verwijderd en opnieuw gedownload op mij iPhone, maar het resultaat is hetzelfde. Inloggen lukt, naar de TV gids gaan lukt ook. Programma selecteren prima en na programma starten komt er een donker scherm waarna er niets gebeurd.
Ervaring op de website exact hetzelfde. Hierbij maak ik gebruik van Safari op een MacBook Air.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem met KPN ITV op mijn laptop.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @gh.veerbeek en @Goudlokje, welkom! Ik las dit signaal ook in het itv online topic. Ervaren jullie deze problemen nog steeds?
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb precies hetzelfde probleem met KPN ITV op mijn laptop.
Op de laptop gebruik je het gewoon op de browser. Welke browser heb je @Goudlokje?

@gh.veerbeek welke versie heb je van iOS? En heb je de app eens verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd? Het zou kunnen zijn dat dit het probleem oplost. 🤔

Misschien werkt hebt! 😉
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat jullie niet meer gereageerd hebben. Wel wil ik nog even laten weten dat er inderdaad problemen lijken te zijn met de itv app en dat we er aan werken om de problemen te achterhalen en op te lossen. Mochten er nog vragen zijn, weten jullie me te vinden.