Beantwoord

KPN Smart TV app werkt niet goed op Samsung TV

  • 2 March 2022
  • 22 reacties
  • 3303 keer bekeken

3 splinter nieuwe Samsung The Frame 32”, op alle drie dezelfde melding binnen 5 minuten na ingebruik nemen van de televisie en de KPN ITV app (VERSIE 2.9.41).

Sorry. Kan de video niet laden. probeer het later opnieuw.

Ik wil zonder aanvullende kastjes Televisie van KPN kunnen zien, net als Netflix, prime, appletv etc.

 

Bloedje irritant, ik heb hetzelfde. Kijk ook via de KPN iTV app op mijn nieuwe Samsung tv. Nu stream ik vanaf mijn telefoon via apple tv en dan werkt het wel. Alleen krijg ik audio dan weer niet sync. Ook irritant. Vind de app nog niet optimaal. 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 5 March 2022, 19:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Latnahc! De Smart tv app van KPN is officieel nog in de bèta. Dit betekent dat we die nog aan het ontwikkelen zijn. Dat kan betekenen dat er soms dingen niet helemaal werken zoals het hoort. Wel doen we natuurlijk ons best om het voor je op te lossen als zoiets gebeurt. 

Voor het audio probleem wil ik je aanraden deze stappen van Samsung te proberen. In de meeste gevallen los je daar sync problemen mee op. Laat je weten of dat helpt?

Ik ervaar het zelfde probleem, geen kpn kast meer nodig en werk via de kpn app op mijn samsung tv.

Als jullie software maken voor een KPN app op tv dan mag ik ook verwachten dat het werkt in alle opzichten die bij ern kpn aap horen te zijn en het zal niet zo zijn dat wij achter de feiten aan moeten lopen, ook moet er betaald worden en dan mag je wat verwachten.

Ik hoop op een spoedige software update!

 

Bij ons ook probleem met Kpn op Samsung Frame. 
kunnen niet naar ander kanaal. Niet via programmagids, niet via nummer intikken en niet door omhoog en omlaag te zappen. Alle andere functies binnen kpn app werken.

bij Netflix etc kunnen we wel alle opties gebruiken. 
hellup!

Badge +12

Bij ons ook probleem met Kpn app op Samsung Frame. 
kunnen niet naar ander kanaal. Niet via programmagids, niet via nummer intikken en niet door omhoog en omlaag te zappen. Alle andere functies binnen kpn app werken.

bij Netflix etc kunnen we wel alle opties gebruiken. 
hellup!

Soms helpt het om de app opnieuw te installeren maar ik lees wel meer problemen over de combi Samsung Frame de smart tv app (die nog niet officieel is)

Reputatie 1

Bij mij werkt de KPN iTV wel op mijn Samsung TV, maar eens in de 10 keer krijg ik een grijs scherm met een mededeling bovenaan dat er geen verbinding gemaakt  kan worden met het netwerk. Alle andere apps (bv. NPOStart) doen het wel, dus de netwerkverbinding is er dan wel. Ik moet de aan/uit-knop lang ingedrukt houden, dan start de TV opnieuw op, wordt weer verbonden met mijn Samsung-account en kan ik KPN iTV app weer kiezen en start de TV weer door. Zeer irritant. De TV is 3 jaar oud.

Heb enige weken Samsung The Frame. Gedoe met ITV. En dan lees ik forum….triest dat kpn niet voldoende levert!

Hall0,

heb ook een probleem met de ITV app op mijn Samsung TV. Sinds kort kan ik niet live TV kijken. Als ik op play druk springt er een geheel verkeerde tijd op live TV en speelt een programma uit het verleden af.

HEB DE APP al al eens volledig verwijderd. help niet.

Dit probleem  is sinds kort begonnen (sinds 3..4 dagen). Zowel op de Samsung TV als in de KPN APP staat de tijd goed. Ook in de TV gids van KPN app zie  ik de juiste tijd. Maar als ik op live TV afspeel zie ik een programma van een behoorlijke tijd terug terwijl er op het scherm informatie staat van het live tv programma dat ik wil kijken.

Heb dit probleem niet als ik de kpn app op mijn ipad gebruik.

Reputatie 1

Krijgen we geen reactie van KPN, want het probleem is er nog steeds ? 
 

Soms is het scherm alleen maar zwart en wordt er niet doorgestart. Enige oplossing: aan/uit-knop een tijdje ingedrukt houden tot de TV weer opstart.

Reputatie 1

Geen reactie ? Het probleem is er nog steeds. Eén op de 6 keer moeten we die extra stap van rode knop op afstandsbediening lang ingedrukt houden uitvoeren. Waardeloos, ga mij beraden.

I have Samsung Smart TV from 2019 and KPN App is not even available from on the App Store

Wij kunnen niet eens inloggen met ons kpn id en pincode.

Steeds weer een foutmelding terwijl hij op andere apparaten wel werkt

Wij kunnen niet eens inloggen met ons kpn id en pincode.

Steeds weer een foutmelding terwijl hij op andere apparaten wel werkt

Misschien is het maximaal aantal apparaten bereikt? Dat kun je bij de instellingen van itv online controleren. 

jeroen en nicky schreef:

 

Wij hebben hetzelfde probleem. Inloggen lukt op Samsung tv niet, maar wel op Philips tv. Aantal apparaten voor iTV is niet bereikt (althans er staat niet dat er een maximum aantal apparaten is). 
 

heel vervelend dit 

@Zevenaar38 Heb je wel bij de instellingen van de mobiele itv app gekeken? Daar is een overzicht van het aantal aangemelde apparaten te vinden. 

Reputatie 1

Via Profiel===> Instellingen

 

Badge

Bij mij werkt de KPN iTV wel op mijn Samsung TV, maar eens in de 10 keer krijg ik een grijs scherm met een mededeling bovenaan dat er geen verbinding gemaakt  kan worden met het netwerk. Alle andere apps (bv. NPOStart) doen het wel, dus de netwerkverbinding is er dan wel. Ik moet de aan/uit-knop lang ingedrukt houden, dan start de TV opnieuw op, wordt weer verbonden met mijn Samsung-account en kan ik KPN iTV app weer kiezen en start de TV weer door. Zeer irritant. De TV is 3 jaar oud.

Ook hier hetzelfde probleem helaas. Van A naar B graag.

Is de KPN tv app nog steeds bèta? Wij hebben een Samsung the frame 2022. Af en toe krijg in geen contact met de app of blijft hij hangen. Graag tips

Is de KPN tv app nog steeds bèta? Wij hebben een Samsung the frame 2022. Af en toe krijg in geen contact met de app of blijft hij hangen. Graag tips

Officieel wèl ja.

 

Hier ook een The frame 2022.. als de app het doet werkt deze prima  maar ca om de dag start hij niet op en/dus verwijderen en opnieuw installeren en daarbij dus ook nog opnieuw inloggen. Nogal irritant -_-

Met zo'n mooie tv zou je de app niet moeten willen gebruiken. Zeker niet als het ook de hoofdtelevisie is. Die streams zijn maar 6 Mbps. 

De app is gemaakt met de intentie voor gebruik op slaapkamer enzo.

Ook werkt op Samsung de ondertiteling niet. En kunnen opnames van bbc First en rtl z (documentaires) niet bekeken. Voor mij een no go.

De ontvangers Arris en Arcadyan al zichtbaar mooier beeld met 7,2 Mbps. Het nieuwe type decoder al 8,5.

En via glasvezel de eerste 10 zenders met 14,2 Mbps en dat spat 💧 van het scherm 😀. 

Overigens werkt de app in mijn Samsung uit 2019 goed. Maar het beeld blijft mij te veel achter ten opzichte van het kastje. 

Hier Samsung UE43RU7440SXXN

Reputatie 7
Badge +17

Dit topic is gesloten.  Heb je toch problemen met de KPN Smart TV app, kijk dan eerst op onze pagina over de app. Of kijk op onze kennisbankpagina over de app

Staat daar je antwoord niet maak dan je eigen topic aan