Beantwoord

KPN TV+ App bij streamen geen 30 sec knopjes bij opgenomen programma’s

  • 17 March 2024
  • 10 reacties
  • 115 keer bekeken

Wie kan mij helpen?

Als ik vanaf mijn telefoon opgenomen programma’s stream  naar de tv op mijn vakantieadres zie ik die 30 seconden knopjes niet meer sinds de app is gewijzigd naar KPN TV+. Als ik op mijn telefoon zou kijken lukt het wel, maar op zo’n mini scherm kijken met zijn tweeen is verre van ideaal.

Ook verliest de KPN TV+ app de connectie als ik zo stream. Want als ik dan zo een opgenomen programma stream en daarna de telefoon na een tijdje pak en ik in de app zie heeft hij geen connectie meer. Ik kan dan ook niet met dat balkje schuiven. Ik moet dan eerst loskoppelen en daarna opnieuw streamen, pas dan kan ik met het blauwe balkje schuiven. 

Hoe kan dit opgelost worden? Alvast bedankt voor het doorgeven van de oplossing!

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 April 2024, 14:38

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Ricli, welkom op het forum! Op het moment is hier in de nieuwe app nog geen oplossing voor. Houdt de Product Updates in de gaten. Voor elke update van de app plaatsen we daar een nieuw artikel. Zo weet je het snelst wanneer hier wel een oplossing voor is. 

Beste Erik, bedankt voor je bericht. Ik zal de updates in de gaten houden. Hopelijk komt het in een update die op niet al te lange termijn is.

Goedendag, dit bovenstaande probleem is nog steeds niet opgelost in de nieuwe app. Ik kan bij opnames niet voor uit spoelen en ook de 30sec knop is er niet.. Dit kan toch niet na een aantal weken nog steeds het geval zijn??

@Erik van KPN  Helaas is het nog steeds niet opgelost, zoals ook Svend hierboven schrijft. Is het bekend bij welke update het weer in orde is? Bij de oude app was het namelijk gewoon mogelijk. Het lijkt dan ‘technisch’ ook niet zo moeilijk.

Bij de omzetting naar de KPN TV+ App is deze mogelijkheid verdwenen. De vakantieperiode(s) komen er weer aan. Dan wil je ook op je vakantieadres, op de t.v., je programma's kunnen zien, inclusief het vooruitspoelen en de 30 seconden knop. En ook het verliezen van de connectie is echt enorm vervelend. Omdat je eerst dan echt alles moet afsluiten, het streamen stoppen, en daarna de app weer opstarten en dan het programma aanklikken, dan weer streamen, etc. voordat je een ander programma kunt zien. Dat duurt allemaal erg lang. Reclametijd is er niks bij …

Daarom zou ik willen vragen om voorrang te (laten) verlenen aan deze mogelijkheid bij de eerstvolgende update.

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en ik moet binnen een week een nummer bellen voor een eventuele update.. Ik heb mijn scherm van mijn IPad, waar ik mee stream, de slaapstand uitgezet. Zo blijft het scherm wel de hele tijd aan tijdens t streamen, maar kan ik gelukkig op de “balk” wel vooruitspoelen.. We wachten t maar nog even af, maar hoop wel op snelle verbetering!

Beste @Svend 

Bedankt voor dit bericht. Dat van de slaapstand uitzetten ga ik proberen! Dat moet een deel oplossen!

Laat me a.u.b. weten of die update gaat helpen. Dan ga ik dan ook bellen.

Groetjes. 

Reputatie 7
Badge +30

@Erik van KPN  Helaas is het nog steeds niet opgelost, zoals ook Svend hierboven schrijft. Is het bekend bij welke update het weer in orde is?

 

Helaas. Het staat op de planning van de ontwikkelaars om dit weer toe te voegen, maar het is nog niet bekend in welke update dit dan zal zijn. Ik kan je dan ook alleen maar aanraden om de Product Updates in de gaten te houden. Zoals ik al aangaf publiceren we elke update daar. Zodra dit in een update zit, dan lees je dat ook daar. 

Ik weet niet of het enig zin heeft hier nog iets te schrijven. Maar sinds het weekend kun je opgenomen films etc, niet meer streamen. KPN had mij al verteld dat dit probleem bij hun lag. Maar hoe is t toch mogelijk dat dit soort problemen zo lang duren????? Ik ben toch niet de enige die streamt???

Beste @Svend , bedankt voor je bericht!

Ik heb zelf het idee dat wij de enige twee zijn die streamen via de app als ik het forum afspeur… Ik kon hier op het forum geen eerdere berichten over vinden. Maar een schermpje van de telefoon of tablet/ipad of laptop is voor mij toch echt te klein om samen een programma goed te kunnen zien. Daarom stream ik altijd als ik op vakantie/niet thuis ben op het daar beschikbare televisiescherm (met chromecast erbij).

Ik vind het ook jammer dat dit nu allemaal niet meer mogelijk is. Juist ook omdat het in de oude app allemaal prima werkte en de vakantieperiode er weer aankomt.

Als wij echt de enige twee zijn die dit als probleem ervaren, zal de oplossing mogelijk lang(er) duren dan het verhelpen van de andere hick-ups die er zijn met de KPN TV+ App vrees ik...

 

Beste Ricli, 

Ik denk dat je gelijk hebt. We zijn gewoon geen prioriteit.. Maar bizar, ze vinden van alles uit, maar het moet wel werken! Waardeloos dit.. Neem toch aan dat er veel mensen in het buitenland vertoeven.. Hoeveel mensen hebben niet een huis in Spanje? Wij zijn al heel lang klant met een groot pakket bij KPN, maar denk er aan om zo’n apparaat te kopen dat in 1 keer echt alles ontvangt, en dan ook echt alles. Moet me er alleen in verdiepen..

Reageer