Vraag

KPN TV app hapert bij afspelen opnames

  • 24 April 2024
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

De ap hapert bij afspelen opnames, en geeft bij sommige opnames aan dat het programma niet meer beschikbaar is ,terwijl de opname via de tv gewoon te zien isĀ 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Omakuch, welkom hier! Gaat dit om de nieuwe KPN TV+ app? Dat is degene met dit icoon:

Op welk apparaat ervaar je dit?

Kun je ook iets meer vertellen over wat er precies gebeurt? Je geeft aan dat het hapert bij afspelen. Is dat gelijk vanaf het begin, of gaat het op een later moment haperen? Als je de melding krijgt dat het niet meer beschikbaar is, is dat dan gelijk als je een opname probeert te starten? Kan je ze dan op een later moment wel kijken, of wil het helemaal niet meer? Kun je een paar voorbeelden noemen van programma's waarbij dit gebeurde?Ā 

Dat gebeurt direct bij het afspelen en ook op een ander moment krijg ik de melding,en het is inderdaad de nieuwe kpn tv +

En het gebeurt op de i padĀ 

Reputatie 7
Badge +30

Duidelijk, dank je. Ik herken het niet direct als een bekend ding met de nieuwe app. Dus wil ik graag eens met je kijken naar je wifiverbinding. Als je op die iPad eenĀ speedtestĀ doet, wat komt daar dan uit?

Kun je me verder ook vertellen wat voor iPad het is, en welke versie van iPadOS daar op zit?

Reageer