Vraag

KPN TV app loopt vast bij het terugkijken

  • 10 April 2024
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Dag,

Als ik een programma terug wil kijken loopt deze bijna iedere 30 seconden vast, schiet weer een stukje terug in het afspelen en gaat dan weer verder. Maar ook kan het zijn dat deze helemaal vast loopt en dat de groene cirkel continu blijft draaien zonder verder te gaan.

Kijken via de website in lage resolutie geeft hetzelfde probleem, zelfs als ik naast de modem sta of via 5G op de telefoon.

Bij iedere update van de Kpn app hoop ik dat het is opgelost maar tevergeefs, dit speelt nu al enkele maanden en begin er behoorlijk van te balen. De maandelijkse kosten zijn flink dus het zou erg prettig zijn als we gewoon gebruik kunnen maken van een goed werkende app.

Alvast bedankt.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Raymond G, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Een aantal vragen:

  • Ik begrijp dat je deze problemen zowel op de Smart tv app als ook in de tv app op je telefoon ervaart?
  • Of gaat het alleen om de app op de telefoon?
  • Welke telefoon gebruik je? Op welke Android/iOS versie draait deze?
  • En ervaar je het bij zowel terugkijken als ook bij live tv kijken? 
  • Welke snelheid haal je, als je via de wifi een speedtest doet?

Een heleboel vragen, maar ik hoop dat we met j mee kunnen werken naar een oplossing voor dit probleem!

Bedankt voor de reactie.

 

We ervaren de problemen met de TV+ app of terugkijken rechtstreeks via de website op de Ipad en telefoon.

Betreft een Iphone 14 pro met IOS 17.4.1

De speedtest geeft aan 199.57Mbps en 6 Ping ms.

Live kijken geeft geen problemen.

 

De app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en de toestellen al opnieuw opgestart.

Reputatie 7
Badge +17

Dank voor de antwoorden @Raymond G en excuses voor de late reactie! Marcia is afwezig dus ik neem het even over. 

Gek dat dit blijft spelen, ook via de website. Zeker omdat de speedtest goede resultaten heeft. 😕

Is er toevallig een VPN actief op de iPad of telefoon? Zijn er ook andere apparaten in huis waar het wel goed op gaat? 
Als ik de iTV app test gaat het bij mij met terugkijken namelijk wel goed, dus het lijkt geen algemeen probleem te zijn. 

Reageer