Beantwoord

KPN TV app voor Apple TV

  • 21 February 2023
  • 4 reacties
  • 8149 keer bekeken

Ik volg de ontwikkelingen rondom KPN TV+ met veel enthousiasme en belangstelling. De vraag is of de ontwikkeling van KPN TV+ ook de aanzet is tot KPN TV op Apple TV. Zeg maar gelijk aan het aanbod van bijvoorbeeld Proximus in België, zie https://www.proximus.be/nl/id_cr_apple_tv/particulieren/toestellen/tv-apparatuur/apple-tv.html

icon

Beste antwoord door PeterG 22 February 2023, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Er loopt al héél lang een topic over het ontbreken van de tv app voor Apple TV. 

Sluit je dus daar aan zou ik zeggen. 

Het kan met de Apple TV box wel met airplay via de app in je smartphone. 

Maar waarom een Belgische provider noemen en niet Ziggo, T-mobile of Online.nl?

Hoi PeterG,

ik weet dat dit topic loopt, maar ik wilde een andere insteek maken. Proximus biedt echt alleen maar 2 boxen aan. Of een Android box of een Apple TV. Zoals zij dit aanbieden lijkt me een passende oplossing voor veel klanten. Aangezien KPN TV+ gebaseerd is op een Android box heb ik de stille hoop dat ze nu ook Apple fans blij kunnen maken

Er loopt al héél lang een topic over het ontbreken van de tv app voor Apple TV. 

Sluit je dus daar aan zou ik zeggen. 

Het kan met de Apple TV box wel met airplay via de app in je smartphone. 

Maar waarom een Belgische provider noemen en niet Ziggo, T-mobile of Online.nl?

 

Reputatie 4
Badge +3

Alleen, op de KPN TV+ Box is Apple TV om één of andere reden ook niet beschikbaar.

Volgens dit item van Bright (test KPN TV+) zou Apple TV (de streamingsdienst) wel mogelijk gaan worden op de KPN TV+ box. Over een app voor de Apple TV-box is nog niets bekend.