Vraag

KPN TV+ DIW7022 werking bluetooth koptelefoon niet goed

  • 8 August 2023
  • 11 reacties
  • 337 keer bekeken

DIW7022 werking bluetooth koptelefoon werkt niet goed.

Koppel bluetooth gaat goed daarna is het geluid volume niet te regelen met de plus en min toets op de koptelefoon en ook niet in de tv box. Je hebt dus te zacht signaal wat niet te regelen is. Ik heb hierover meer klachten gehoord, namens al deze mensen schrijf ik deze klacht gaarne oplossing.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @tonttv! Welkom op het forum. 

Zou je willen bevestigen dat je het apparaat gekoppeld hebt via de stappen op onze kennisbank? Zo ja, zou je dan nog willen laten weten welk merk en type koptelefoon je gebruikt? 🙂

Ik heb twee bluetooth koptelefoons

1 SBoomm HP600 deze werkt zoals het moet, de plus min toets op koptfn. reageert het geluid.

2 Philips TAE1205 deze wordt gekoppeld maar de plus en min toets op koptfn. daar reageert de box niet op. Op alle apparaten in mijn huis werkt deze koptfn. wel goed.

Reputatie 5
Badge +5

De Philips gebruikt bluetooth 5.1

De Stereoboom gebruikt bluetooth 4.0

 

Zijn er bluetooth vereisten voor de 7022?

Reputatie 7
Badge +17

@tonttv ik heb ondertussen meer informatie voor je. Voor het volledige antwoord, kijk in dit topic over hetzelfde onderwerp

De samenvatting is dat het inderdaad niet lukt het volume te bedienen zolang de afstandsbediening is gekoppeld aan de tv. Gelukkig hebben de meeste headsets een eigen volumeknop. En ik wil aanraden die te gebruiken. 

 

Reputatie 7

Gelukkig hebben de meeste headsets een eigen volumeknop. En ik wil aanraden die te gebruiken. 

Dit is wel een enorme dooddoener, zoiets ga je toch hopelijk niet menen?

Ik heb nog nooit gehoord van bluetooth oortjes (ook een “headset”) met een eigen volumeknop.

Reputatie 7
Badge +17

@j3roentje wat bedoel je precies met vereisten?

dat staat ook in mijn verhaal, de volume knoppen op de koptfn. werkt niet op de pjilips wel op de hp600.

dit heeft niets met de afstandsbediening te maken.

Er is een bug in de box.

Als ik een externe bluetooth zender op tv aan sluit dan werkt alles naar behoren, maar niet de bluetooth op de box. In de box moet een update komen er zijn meerdere personen met problemen.

Het ene merk werkt goed en het andere merk werkt niet goed. ra ra ra wat is dit.

Reputatie 5
Badge +5

De box kan blijkbaar niet goed overweg met 2 of meer gekoppelde bluetooth apparaten. Welke bluetooth versie hebben de TV+ box en de afstandsbediening? 4.0? 4.2? 5.0? 5.1? 5.2?

Reputatie 7

De box kan blijkbaar niet goed overweg met 2 of meer gekoppelde bluetooth apparaten.

Ik heb hier momenteel een toetsenbord, muis en oortjes via Bluetooth aangesloten en alledrie werken ze.

Reputatie 5
Badge +5

De box kan blijkbaar niet goed overweg met 2 of meer gekoppelde bluetooth apparaten.

Ik heb hier momenteel een toetsenbord, muis en oortjes via Bluetooth aangesloten en alledrie werken ze.

Misschien alleen de audio producten,  of de 2 way audio producten? 

Maar niemand die weet welke bluetooth versie de 7022 heeft? 

Reputatie 7

Versie 5.2. (Bron)