Beantwoord

KPN TV+: gids heeft problemen met zomertijd

  • 26 March 2023
  • 16 reacties
  • 602 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9

De box zelf staat netjes op zomertijd, dus actueel 09:19 (zie rechts boven), maar volgens de gids is het al 10:19 uur. Meer mensen hier last van? (Wel vreemd. Als dan zou je verwachten dat die een uurtje achterloopt, maar nee, hij loopt zelf een uurtje voor.)

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 March 2023, 08:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ja, hier hetzelfde. Maar het is alleen het geval bij de "NU"-indicator. De tv-programma's die op dit moment live zijn, zijn wit uitgelicht. Dat klopt dus wel.

Reputatie 7

Ik denk dat iedereen hier last van zal hebben. Hier is het in iedergeval ook zo.

Echt een beginnersfout zo te zien. Het lijkt er op dat er nu op twee plekken een uurtje bij de tijd opgeteld wordt. 😖

En dan te bedenken dat er zelfs speciale aandacht voor de zomertijd geweest is in de laatste versie van de TV+ "app".

 

Bron

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat iedereen hier last van zal hebben. Hier is het in iedergeval ook zo.

Echt een beginnersfout zo te zien. Het lijkt er op dat er nu op twee plekken een uurtje bij de tijd opgeteld wordt. 😖

En dan te bedenken dat er zelfs speciale aandacht voor de zomertijd geweest is in de laatste versie van de TV+ "app".

 

Bron

Ja, zat ik ook al aan te denken ....

Reputatie 7
Badge +9

Ja, hier hetzelfde. Maar het is alleen het geval bij de "NU"-indicator. De tv-programma's die op dit moment live zijn, zijn wit uitgelicht. Dat klopt dus wel.

Ik denk dat die info ook van de video platform komt. Dat werkt goed. Maar die 'NU' indicate komt van de box zelf. En daar gaat het mis....

Reputatie 7
Badge +7

---

Echt een beginnersfout zo te zien. Het lijkt er op dat er nu op twee plekken een uurtje bij de tijd opgeteld wordt. 😖

---

Of er heeft vannacht iemand 2 keer op het plusje geklikt i.p.v. 1 keer… 🤣🤣🤣

Reputatie 7

Of er heeft vannacht iemand 2 keer op het plusje geklikt i.p.v. 1 keer… 🤣🤣🤣

Tja, het is ook niet voor niets de TV+ Box.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor het delen! Wij hebben er meteen een melding van gemaakt :-).

Hallo, 

hier ook problemen met de zomertijd in de gids.

maar na het opnieuw opstarten van de box blijft de box hangen en wil niet meer opstarten.

de melding is, er is een probleem met de server in het netwerk, opnieuw opstarten van de box helpt niet.

foutcode : kbx-apk-1006

 

Hebben ze bij KPN deze instructie gevolgd ofzo?

Het NU lijntje is nog steeds 1 uur vóór op de huidige (zomer)tijd. (nu 16:14 en het lijntje staat bij 17:14)

Reputatie 3
Badge +1

Vanmorgen liep de klok van de TV+ nog op de oude tijd en de NU streep een uur voor op nieuwe tijd.

Klok loopt inmiddels op de nieuwe tijd en NU streep nog steeds een uur voor.

Bij ons idem. Nu staat een uur verder.

NU indicator staat ook bij ons een uur later. Wanneer wordt dit opgelost? Beetje vervelend nl..

Reputatie 7
Badge +9

NU indicator staat ook bij ons een uur later. Wanneer wordt dit opgelost? Beetje vervelend nl..

Dt is meer of min alleen 'cosmetisch', alleen een punt van visualisatie. Heeft geen impact op bijvoorbeeld opnames enz. Maar idd vervelend, daar ben ik het mee eens. Ik verwacht dan ook dat het in een van de volgende updates (die om de twee weken komen) aangepakt wordt.

Echt een beginnersfout zo te zien. Het lijkt er op dat er nu op twee plekken een uurtje bij de tijd opgeteld wordt. 😖

 

Bron

Een beginnersfout? Mijn aanname is dat hier niet 1 junior schoolverlater aan zit te werken. Een ontwikkel team heeft ook testers, acceptatietesters en senior developers. Dat zijn niet allemaal beginners, dat weiger ik te geloven. 

Reputatie 7
Badge +30

Het is verholpen, mensen! De Nu-lijn, zoals we dat ding noemen, is weer in het gareel gebracht en staat weer op de goede plek :)