Vraag

Kunnen alleen NPO Nederland 1 kijken

  • 6 November 2020
  • 5 reacties
  • 1615 keer bekeken

We kunnen alleen NPO Nederland 1 kijken, de tv reageert verder totaal niet op de afstandsbediening. Die overigens wel goed werkt, want Netflix kunnen we wel kijken en daar werken alle functies van de afstandsbediening. De coder hebben we al heel vaak geherstart, internet herstart, stekkers er uit gehad van alle afzonderlijke apparaten. Ligt dit aan KPN of aan het toestel? Ik kom er niet uit en krijg KPN niet te pakken en bellen niet terug.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Gaat er wel een lampje op de afst.bed. branden als je bv de 2 indrukt voor NPO 2 of 4 voor RTL 4?

Decoder al eens minimaal 5 minuten stroomloos gehad?

Hoi Peter, ja er gaat een lichtje branden. Als ik in Netflix iets opzoek en ik toets de 4 dan gaat ie daar ook naar toe. Dus het ligt niet aan de afstandsbediening. Ik heb zojuist de decoder 5 minuten van de stroom gehad maar ook dan kom ik niet verder dan net 1…. Ik denk dat het aan de decoder ligt, maar daar heb ik geen invloed op (zal nieuwe moeten komen als het dat is). Of heb je nog andere tips?Bedankt voor je reactie trouwens ;-)

Er zijn meerdere manieren om van zender te wisselen. Werken die geen van allen?

Cijfertoetsen

Zaptoetsen P+ en P-

Zenderlijst (OK knop indrukken en selecteren)

Gids (zender selecteren en OK knop)

Werken ze geen van allen?

Een moderator (KPN) komt hier nog. De wachtrij is ca. 5 dagen, het is druk. Wel handig om je gegevens vast in te vullen in je forumprofiel. Die gegevens zijn niet openbaar. Mogelijk moet de ontvanger omgeruild.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Wouter Aarts, het is zoals @PeterG al aangaf erg druk op het forum. Vandaar dat je nu pas reactie krijgt. Ik hoor graag van je of het inmiddels al weer lukt om ook andere kanalen via interactieve televisie te kijken dan enkel NPO1. 

Er is een nieuw kastje onderweg, dan hoop ik dat ie het weer doet. Ik wacht het af….