Vraag

Levering afstandsbediening

  • 14 February 2020
  • 7 reacties
  • 520 keer bekeken

Ik heb afgelopen weekend een afstandsbediening besteld , ik wil graag weten waneer jullie deze gaan verzenden en waneer hij bij mij afgeleverd word ?

Ik wil ABSOLUUT NIET  dat hij naar de buren gaat , dus doe mij voor die tijd bericht aub  want bij de buren accepteer ik het niet en zullen er klachten gaan volgen , dus mijn vraag is waneer de afstandsbediening ? 

Mvg 

Fam  tuinman

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Geen zorgen,de afstandsbediening past door de brievenbus 😀

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Lis1981, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht! 

Een afstandsbediening kan inderdaad gewoon door de brievenbus. Daarom krijg je ook geen track-and-trace code, en vind je hem vaak binnen 2 werkdagen op de deurmat! Heb je hem inmiddels al ontvangen? :blush:

Vorige wk besteld (Susan  vraagt heb je hem al) maar onze afstandsbediening is nog niet met de post gekomen 

Mvg fam tuinman 

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Hoi, @Lis1981, welkom terug. Vervelend dat je de afstandsbediening nog niet hebt ontvangen. Vul je forumprofiel even in, en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan kijken we dit na en sturen hem opnieuw als dat nodig is.

Reputatie 7
Badge +21

@Lis1981, ik zie dat je jouw Forum profiel nog niet hebt ingevuld. Mocht je jouw afstandsbediening nog niet ontvangen hebben, dan kijk ik graag het een en ander na maar hier heb ik wel gegevens voor nodig!

Hallo Susan 

Nee is nog niet geleverd , heb het profiel ingevuld zo ver mogelijk  mvg fam tuinman 

Reputatie 7
Badge +21

@Lis1981, ik zie helaas niks in je Forum profiel staan.. Heb je ook op opslaan/bewaren gedrukt nadat je het hebt ingevuld? :blush: