Vraag

live pauzeren RTL4 werkt niet meer na update

  • 8 October 2020
  • 7 reacties
  • 234 keer bekeken

Titel spreekt voor zich denk ik...... bij alle andere zenders werkt live pauzeren wel gewoon. Iemand een idee?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Niemand?

Zeer irritant inderdaad dat de zender dit blokkeert. Zou graag zien dat dit er weer uit gaat anders gaan we niet meer live kijken naar deze zender… laat de mensheid zelf bepalen of/en wanneer ze een programma pauzeren. Hoop dat iemand een oplossing heeft? 

Reputatie 7

Ik ervaar geen problemen met het pauzeren van live uitzendingen op RTL4.

Welk programma kon je niet pauzeren?

In dit geval was het The Masked Singer. Je setupbox geeft dan aan via de playbar popup dat je dit programma niet kunt pauzeren.

Zwaar waardeloos! Heb het ook al een aantal x gehad. Nu ook weer bij HGT

Hoi @Broekhof  en de rest. Welkom op het forum.

Ik herken het niet en we hebben intern ook geen melding gehad dat RTL hier mee zou beginnen. De programma's die jullie noemen zijn wel primetime. Ik heb (nog) geen idee waarom dit gebeurt.

Mocht het weer gebeuren kan iemand een screenshot/foto maken van de foutmelding? 

Als je met de TERUG knop uit het menu gaat, dan wordt live pauzeren gek genoeg uitgeschakeld. Dit kun je herstellen door 'gewoon’ het zendernummer even in te toetsen van de zender waar je naar kijkt.

Dit kun je voorkomen door met de TV/home toets uit het menu te gaan.