Vraag

Na instellen KPN afstandsbediening kan ik televisie toestel niet meer bedienen

  • 16 March 2023
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik heb deze week de plug & play interactie TV Bluetooth afstandbediening gekregen nu heb ik hem via uitleg dat ik kreeg met de bijgeleverde folder geïnstalleerd dat lukte maar een minuut later kan ik bijv bepaalde functies van mijn tv niet meer bedienen

Het lukt alleen als het rode lampje brandt gaat hij uit dan kan ik mijn tv niet meer uitschakelen en kpn kastje niet uitzetten volume omhoog ook niet

Heb wel TV code goed ingesteld dus🤔


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij moet u dan nog op een toets drukken om te bevestigen. De snel vooruit spoelen dacht ik...

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Speakcasso, welkom hier. 

Het lijkt er op dat de afstandsbediening nog niet goed gekoppeld is. Ik wil je aanraden het koppelen van de afstandsbediening nog eens te doorlopen. Kun je daarna wel de tv bedienen?

Meerdere malen herhaald maar als het rode lampje is gedoofd dan zijn bepaalde dingen ook niet meer mogelijk mits ik weer opnieuw de handeling van het koppelen herhaal.. best vreemd 

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat het niet meer lukt om te koppelen. Wil je de afstandsbediening eens resetten om te controleren of het dan wel weer werkt? Daarna kan je nog een poging doen om de afstandsbediening te koppelen.