Beantwoord

Na nieuwste update een bij kpn onbekende foutmelding Android recovery 11/RTT0.211009.001/0.26.24 user/release-keys Locale : nl_NL

  • 24 February 2024
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag

Sinds de nieuwste update heb ik een bij kpn onbekende foutcode.

Er staat: 

Android recovery 11/RTT0.211009.001/0.26.24 user/release-keys Locale  : nl_NL

Druk op de standby-knop aan de bovenzijde van de kpn tv+ Box voor selecteren van het menu item. Gebruik voor navigeren de reset-knop aan de achterzijde van de kpn tv+ box.

Er is een fout opgetreden. KBX-FW-409

Kies hieronder eerst voor de optie “opnieuw opstarten”. Komt dit scherm een tweede keer terug, kies dan voor de optie “Ga terug naar fabrieksinstellingen”.

Dat heb ik meerdere keren geprobeerd maar, helaas, werkt niet. Het wordt opnieuw opgestart maar gaat gelijk weer naar hetzelfde scherm. 

Het begint met normaal opstarten maar dan wordt het woord AnroidTV grijs en gaat daarna weer terug naar hetzelfde scherm. 

Weet iemand hoe dit op te lossen is? 

Met vriendelijke groeten A.J Meijer.

icon

Beste antwoord door joop2011 24 February 2024, 15:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp dat je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

 

Wat je als eerste kan proberen is het volgende:

Zet hem aan.

Houd de kpn toets rechtsboven op de ab ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

Kies daarna voor opnieuw opstarten. 

 

En terug naar fabrieksinstellingen gaat via een dun voorwerp in het gaatje aan de achterkant.

Houd dat minimaal 10 seconde ingedrukt.

Je moet daarna wel alles opnieuw instellen. 

 

Helpt dit alles helemaal niet, bel dan gratis 0800-0402 en vraag om persoonlijk contact met een medewerker.

En zeg dat de box defect is en dat je een nieuwe wilt hebben. 

Reputatie 1

Ik begrijp dat je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

 

Wat je als eerste kan proberen is het volgende:

Zet hem aan.

Houd de kpn toets rechtsboven op de ab ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

Kies daarna voor opnieuw opstarten. 

 

En terug naar fabrieksinstellingen gaat via een dun voorwerp in het gaatje aan de achterkant.

Houd dat minimaal 10 seconde ingedrukt.

Je moet daarna wel alles opnieuw instellen. 

 

Helpt dit alles helemaal niet, bel dan gratis 0800-0402 en vraag om persoonlijk contact met een medewerker.

En zeg dat de box defect is en dat je een nieuwe wilt hebben. 

Goedemiddag,

klopt helemaal. Na meerdere keren het geprobeerd te hebben, is het eindelijk gelukt. 

Niet via de afstandsbediening maar via de kpnbox zelf. Achter in het gaatje voor fabrieksinstellingen terug zetten indrukken, daarna naar beneden scrollen, naar fabrieksinstellingen terugzetten. Na 3x proberen, lukte dat. Wat een gedoe zeg.  

De afstandsbediening had al een eigen willetje gekregen (voor de nieuwste update). Blijft ineens hangen en scrolt uit zichzelf naar beneden of naar rechts. Ik heb de afstandsbediening opnieuw ingesteld maar helaas dat mag niet baten. 

Reputatie 7
Badge +20

@Nina.M 

Belangrijkste is dat hij weer werkt.

 

Als het probleem weer terugkomt, kan je misschien het beste het gratis nummer 0800-0402 bellen.

Want dan is de kans groot dat hij defect is en omgeruild moet worden.

Reageer