Vraag

Na update tv-ontvanger heb ik nu alleen NPO 1, 2 en 3, is er een storing?

  • 7 January 2022
  • 9 reacties
  • 284 keer bekeken

Goedemorgen,

Nadat gisterenavond de ontvanger begon te updaten, de hele avond geen tv gehad. Nu is alleen NPO 1, 2 en 3 te bekijken, alle andere zenders geven zwart beeld. Is er een storing


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Maikel P. ,

Er is geen storing naar mijn weten.

Hoe is de ontvanger aangesloten?

En heb je ook al de tv ontvanger Gereset ?

 

Hoi @Maikel P. ,

Er is geen storing naar mijn weten.

Hoe is de ontvanger aangesloten?

En heb je ook al de tv ontvanger Gereset ?

 

Hou op hoor....ik denk dat elke kpn klant inmiddels wel weet hoe ze dat zooitje moeten resetten met al die storingen. En gewoon direct aangesloten op de experia. En als alles werkt incl menu, netflix, amazon etc etc en het werkte gisteren perfect, dan zal het toch niet zomaar niet meer werken lijkt mij.

Ok,

Je ziet ook de zender info als je op het pijltje naar rechts drukt?

 

Ok,

Je ziet ook de zender info als je op het pijltje naar rechts drukt?

 

Yep

Wat gek…

Al eens software opnieuw geïnstalleerd?

Dat doe je door tijdens het "welkom bij itv" scherm op De ronde knop bovenop de ontvanger te drukken en dan de instructies te volgen.

 

Ok,

Je ziet ook de zender info als je op het pijltje naar rechts drukt?

 

Het werkt inmiddels weer, dus er was wel degelijk een storing of onderhoud. Niet de eerste keer dat dit gebeurt en niet op de site staat. Thanks voor je aangeboden hulp.

Top!,

Het was i.i.g geen landelijke storing want hier deed hij het gewoon.

Reputatie 7
Badge +13

@Maikel P. Ik kwam je bericht tegen en ik denk ik reageer toch nog even. Fijn dat je het zelf hebt weten op te lossen en het spijt dat de oorzaak in eerste instantie niet duidelijk was. 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @Maikel P. ,

Er is geen storing naar mijn weten.

Hoe is de ontvanger aangesloten?

En heb je ook al de tv ontvanger Gereset ?

 

Hou op hoor....ik denk dat elke kpn klant inmiddels wel weet hoe ze dat zooitje moeten resetten met al die storingen.

Ik niet. Ik heb nog nooit gereset en ook nooit storing.

En gewoon direct aangesloten op de experia.

Met een kabel bestaande uit 1 stuk? Ononderbroken? Welke ontvanger heeft u? Welke Experiabox?Â