Beantwoord

Na update werkt interactieve TV niet meer goed. Foutcode's, langzaam, missende info

  • 19 August 2020
  • 6 reacties
  • 434 keer bekeken

 Foutcode's, , vaak geen gids, langzaam na schakelen tussen zenders, missende info bij zenders.

Beide kastjes hebben hetzelfde probleem.

icon

Beste antwoord door Marsk 20 August 2020, 15:53

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Zijn beide ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Heb je de ontvangers al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Draadloze verbindingsset van Devolo want de twee van kpn zijn al weer stuk. Kan dat terugzetten gewoon zonder verlies van mijn opnames?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Marsk en welkom hier op het forum :)

Je kunt de tv ontvangers zonder problemen terugzetten naar de fabrieksinstellingen. De opnames worden in de Cloud bewaard dus die zul je niet kwijtraken. Het kan ook geen kwaad om een tv ontvanger eens direct met kabel aan te sluiten (i.p.v. de Devolo) en dan kijken of je verschil ervaart. Daarmee kunnen we wellicht ook de nodige zaken uitsluiten. We zijn in ieder geval heel erg benieuwd naar je bevindingen! 

Kabel aangelegd en het is nu beter. Dank!

Reputatie 7
Badge +12

Fijn om te lezen @Marsk en bedankt voor deze terugkoppeling! 

 

Mocht je ons ooit nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan. Voor nu in ieder geval een mooie avond toegewenst :)

service, van het kastje naar de muur, werkt niet

Reageer