Vraag

na vervangen ontvanger kan ik niet meer opnemen

  • 25 October 2020
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Badge

Ik heb mijn oude ontvanger moeten inleveren. Kreeg een nieuwe (Arris) werkt prima echter ben ik mijn opneem menu kwijt. heb dat wel in mijn abonnement.

Op de tweede ontvanger werkt het wel en ok op de iPad via KPN tv

Wie weet een oplossing?

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kerik 

Kun je de TV-ontvanger eens nieuwe software laten ophalen?

Ga via het menu naar Instellingen en druk twee maal op de gele knop van de afstandsbediening.

Zet Software verwijderen op Ja en klik op Bewaar instellingen.

Nu gaat de ontvanger nieuwe software ophalen.
Waarschijnlijk heb je nu weer het opneemmenu.

Reputatie 6
Badge +8

@Kerik 

Heeft u toen u de nieuwe ontvanger kreeg uw abonnement gegevens moeten invullen?

Zo niet dan kan het zijn dat er nog oude abonnement gegevens in de ontvanger staan van de vorige gebruiker. U kunt onder instellingen - informatie zien onder welk abonnementsnummer de ontvanger registreert staat.

Mocht dat niet u abonnement gegevens zijn dan zult u KPN moeten bellen deze kunnen de ontvanger dan geheel resetten.

Badge

Heb de software opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes. 

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Kerik, wat gek dat je niet kan opnemen! Als het opnieuw inladen van de software niet helpt dan ben je denk ik ingelogd met de verkeerde gegevens zoals @Dreetje al noemt. Kun je onder Instellingen - Informatie kijken welk abonnementsnummer er staat? Zou je dit nummer bij Persoonlijke Opmerkingen willen zetten in je profiel? Dan check ik of het wel overeenkomt. 

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Kerik, ik wilde even je abonnementsnummer vergelijken en voor je aan de slag gaan. Ik zie echter dat er vandaag een omruil van de tv-ontvanger is aangevraagd. Heeft het hiermee te maken of gaat dat over iets anders? Hoor het graag! 

Badge

Inderdaad, krijg een andere ontvanger en als het goed is moet dan het probleem opgelost zijn. Bedankt voor de hulp. 

Reputatie 4
Badge +5

Top, hoop dat deze wel werkt! Anders hoor ik het graag van je.

Reageer