Beantwoord
Netflix account wisselen
Om Netflix uit te proberen lift ik tijdelijk mee op het account van een familielid. Inmiddels wil ik een eigen account afsluiten.
Het antwoord op onderstaande vraag zal wel simpel zijn, maar ik kan het even niet vinden.
Netflix opent standaard met de geleende account. Hoe kan ik dat verwijderen, zonder dat ik het account van het familielid aanpas of verwijder?? Ik wil dus beginnen met een leeg aanmeldscherm, waar ik mijn eigen account op kan invullen.
Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
Het antwoord op onderstaande vraag zal wel simpel zijn, maar ik kan het even niet vinden.
Netflix opent standaard met de geleende account. Hoe kan ik dat verwijderen, zonder dat ik het account van het familielid aanpas of verwijder?? Ik wil dus beginnen met een leeg aanmeldscherm, waar ik mijn eigen account op kan invullen.
Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
Beste antwoord door Joran
Klopt! Zie ook de FAQ:
Bekijk origineelHoe log ik uit op de Netflix app?
Je kunt jouw account uitloggen in de Netflix app door in het menu van Netflix naar boven te scrollen met de afstandbediening. Je kiest dan voor de optie "Instellingen". Vervolgens kies je voor "Afmelden". Nu kan je bijvoorbeeld met een ander account weer inloggen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.