Vraag

Netflix geluid weg en telkens opnieuw inloggen

  • 30 November 2020
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

Badge

Hi,

Ik heb sinds een aantal weken 2 problemen met netflix:

1. Als ik netflix kijk, stopt het geluid zodra de volgende aflevering begint. Heb hier een omweg voor gevonden: als ik dan de ondertitels verander (bv van NL naar engels) dan doet hij het ineens weer. Heel bijzonder. Tot de volgende aflevering begint, dan weer geen geluid.

2. Ik moet elke keer als ik de netflix app op mijn smarttv start opnieuw inloggen. Hij lijkt mijn inlog niet te onthouden.

Gegevens over mijn itv kastje etc. vinden jullie in mijn forumprofiel.

Gr, Joy

admin: eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Jslegers! Welkom hier. Bedankt voor je topic. Dit zijn onlangs bekende Netflixproblemen.  We onderzoeken momenteel waar dit vandaag komt. 
Je kunt wachten tot we het probleem hebben opgelost of meehelpen met het onderzoek. Als je mee wilt doen, dan kun je de reactie van erik doorlezen en de stappen doorlopen voor jouw modem. Vertel mij hierna wanneer je bij Netflix opnieuw moet inloggen. Datum + zo exact mogelijke tijd! Onze collega's kunnen dan de logfile uitlezen.

Zoals ik al zei: wachten mag uiteraard ook gewoon! :blush:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je wacht op de oplossing! Zodra de oplossing gevonden is, wordt deze d.m.v. een softwareupdate naar de ontvanger gestuurd.