Beantwoord

Netflix werkt niet

  • 8 February 2021
  • 6 reacties
  • 155 keer bekeken

Netflix reageert sinds enige tijd niet meer op de afstandsbediening. Ik kan wel naar Netflix en word automatisch ingelogd. Vanaf het scherm voor het kiezen van accounts kan ik niet meer verder. Alles zit dan vast. De tv ontvanger uitzetten lukt dan ook niet meer met de afstandsbediening. Ik moet eerst de tv uitzetten en dan pas de tv ontvanger.  
 

De afgelopen weken heb ik een nieuw modem ontvangen (waardoor een anders probleem is opgelost), een nieuwe afstandsbediening besteld en de tv ontvanger al heel vaak opnieuw opgestart, software opnieuw geïnstalleerd, maar niks helpt. Op andere apparaten zijn er geen problemen met mijn Netflix. 
 

icon

Beste antwoord door Eliseeeeeb 21 February 2021, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hetzelfde geldt voor als ik de radio op de tv aanzet. Dan moet ik zelfs de tv ontvanger resetten om terug te kunnen naar televisie. 

Reputatie 7
Badge +17

@Eliseeeeeb welkom op het forum. Wat voor type ontvanger betreft het? Zou je ook nog kunnen bevestigen of je met resetten zoals in je laatste bericht bedoelt dat je de software verwijderd zoals aangegeven in stap 2? 

@Bram_  het model ontvanger is HMB2260 arcadyan. 
 

Ik heb net de software opnieuw geïnstalleerd en zelfs de fabrieksinstellingen teruggezet. Helaas zonder resultaat. Zodra ik naar Netflix ga werkt de afstandsbediening 1 of 2 keer en daarna gebeurt er helemaal niks meer. Ik moet dan ook eerst de tv uitzetten voordat ik de tv ontvanger uit kan zetten. 
 

De afstandsbediening heb ik pas nieuw ontvangen omdat ik dacht dat daarmee het probleem opgelost zou zijn. Dat is dus niet zo. Ik heb net ook nog de oude afstandsbediening geprobeerd, die verder nog prima werkt, maar ook die werkt niet meer bij Netflix. 
 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb in dit geval een aanvraag gedaan voor een vervangende ontvanger. Je krijgt op het bij ons aangegeven mobiele nummer verdere uitleg over het omwisselen van de ontvanger. :relaxed:

@Bram_ Ik heb inderdaad al bericht ontvangen. Bedankt en hopelijk is het daarmee opgelost 😁

Ik heb in dit geval een aanvraag gedaan voor een vervangende ontvanger. Je krijgt op het bij ons aangegeven mobiele nummer verdere uitleg over het omwisselen van de ontvanger. :relaxed:

Hoi Bram, het probleem met Netflix is nu inderdaad opgelost. Alles werkt weer zoals het hoor. Dankjewel!