Vraag

Netflix werkt niet op 4K ontvanger

  • 3 October 2020
  • 12 reacties
  • 219 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb de nieuwste kastje van KPN dat 4K ondersteund. Echter werkt de netflix app niet als ik op de knop 'netflix' druk en gek genoeg bestaat zender 200 ook niet bij mij en ik kan het ook niet bereiken via menu en ik naar films toe ga. Telkens als ik op de netflixknop druk geeft die aan dat ik contact moet opnemen met KPN. Ik heb al tweemaal een hard reset gedaan, maar tevergeefs.

 

Mijn vraag:

 

- waarom werkt netflix niet, waarom bestaat zender 200 niet bij mij 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Piewie2021, wat gek!

Staat het niet toevallig bij verborgen zenders? 
 

Menu-instellingen-zenders verbergen 

Reputatie 7

Kan je eens een foto plaatsen van die melding?

Geen Netflix op de Arris vip5202 ? Zekers?

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Piewie, welkom hier. 

Voor de zekerheid, gaat het om de ontvanger zoals hieronder afgebeeld? Zou je de ontvanger willen resetten zoals hier wordt aangegeven onder stap 2? 

 

@Anneke-Anna

Nee staat niet bij verborgen zenders, daar staan enkel erotiek zenders :-)

@wjb 

Ik stuur een foto erbij

@PeterG

Ja het betreft de arris vip5202, zijn daar problemen mee dan en zo ja, wat zij die dan? En wat kan ik doen om het op te lossen 

@Alex_P 

Het betreft inderdaad dat model en dat heb ik al twee gereset, maar tevergeefs

 

Het valt mij ook dat ik in het menu ook geen kopje  4K films zie staan

 

 

 

 

Reputatie 7

Wat mij opvalt is dat jij nog het oude menu hebt terwijl de uitrol van het nieuwe menu al afgerond zou moeten zijn.

Heb jij ooit in het verleden een Motorola 1853 als TV ontvanger gehad?

Reputatie 7
Badge +24

Dit is inderdaad gek. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

@ PeterG

Ja het betreft de arris vip5202, zijn daar problemen mee dan en zo ja, wat zij die dan? En wat kan ik doen om het op te lossen 

De 5202 zou gewoon Netflix moeten hebben. En het nieuwe menu. De uitrol daarop, en de 2952 en 2260 is afgerond meldt KPN. Dus wat er aan de hand is… Gelukkig is moderator @Alex_P  hier ‘to the rescue'.

Reputatie 7
Badge +24

@ PeterG

Ja het betreft de arris vip5202, zijn daar problemen mee dan en zo ja, wat zij die dan? En wat kan ik doen om het op te lossen 

De 5202 zou gewoon Netflix moeten hebben. En het nieuwe menu. De uitrol daarop, en de 2952 en 2260 is afgerond meldt KPN. Dus wat er aan de hand is… Gelukkig is moderator @Alex_P  hier ‘to the rescue'.

Zeker, ik wacht nog tot @Piewie2021 zijn profiel invult invult een hier een seintje geeft. 

Reputatie 7
Badge +24

@Piewie2021, we wachten nog op je. :wink: