Vraag

Netflix zwart beeld weer terug

  • 22 January 2021
  • 5 reacties
  • 270 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds deze week hebben we weer problemen met Netflix via de tv ontvanger van kpn.

Als we Netflix kijken is er weer zwart beeld met geluid en ondertiteling. 

De ontvanger herstarten helpt, maar volgende dag is het beeld weer zwart. 

Probleem komt weer sneller terug nu. 

Het is niet handig steeds de ontvanger te moeten herstarten. 

Het probleem hadden we een tijd geleden ook al. Maar lange tijd geen last van gehad. 

Maar nu was er een update om de ontvanger sneller te maken. Wellicht daar een foutje mee gekomen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Christiaan79! Bijzonder.. Welke tv-ontvanger heb je? 
@PeterG Jij kijkt Netflix het liefst ook via de ontvanger, toch? Herken je dit? 

Reputatie 1

@Lisa

We hebben de Arris VIP2952 versie 2015-07

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat je twee ontvangers hebt. Speelt dit probleem ook op de andere ontvanger? @Christiaan79 
Heb je al eens een Frisse start geprobeerd? 
 

@Lisa Ik kijk Netflix al sinds medio oktober via de app van de Smart TV. Was wel klaar met al die storingen in de app in de ontvanger.

Reputatie 1

Die frisse start hebben toen al eens gedaan. 

Maar het toch te gek dat, en alleen Netflix, ik steeds moet herstarten of herinstalleren om Netflix te kunnen kijken op de ontvanger. 

Op onze tweede ontvanger kijken we niet veel maar daar hebben we het ook al eens gehad. 

We kijken ook prime via de ontvanger en zonder problemen.