Vraag

Niet tevreden over kwaliteit Soundbar als welkomscadeau

  • 12 October 2021
  • 7 reacties
  • 122 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb inmiddels de soundbar ontvangen maar ben verbaasd over de slechte kwaliteit. Mijn tv klinkt veel beter dan de soundbar. Wellicht dat het geluid beter wordt als ik de bijbehorende subwoofer ook bestel, maar dit ben ik niet van plan.

 

Wat zijn de voorwaarden als je niet tevreden bent met een welkomscadea? Kan deze dan geruild worden?

 

Mvg,

Rob van Daal


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +12

Hallo,

 

Ik heb inmiddels de soundbar ontvangen maar ben verbaasd over de slechte kwaliteit. Mijn tv klinkt veel beter dan de soundbar. Wellicht dat het geluid beter wordt als ik de bijbehorende subwoofer ook bestel, maar dit ben ik niet van plan.

 

Wat zijn de voorwaarden als je niet tevreden bent met een welkomscadea? Kan deze dan geruild worden?

 

Mvg,

Rob van Daal

Dat lijkt me niet. Wat moet KPN er mee? “Slechte kwaliteit” is ook heel subjectief. Misshien vindt de ander het namelijk wel een goed geluid. Dit is eerlijk gezegd ook de eerste keer dat ik het lees. Verkopen op bijvoorbeeld Marktplaats is een optie en dan investeren in een betere soundbar. 

Reputatie 7
Badge +20

Zonder subwoofer mis je het lage tonen gebied en die zijn heel erg belangrijk.

Inderdaad is een soundbar zonder subwoofer maar iets beter dan de TV (sommige tv's zijn zelfs gelijk of beter).

Met Subwoofer ga je het verschil echt pas merken.

 

P.S.

Welke soundbar heeft KPN gratis geleverd? 

Hoi @Rob van Daal en @SledgehammerNL, @joop2011 

Er valt veel te zeggen over geluid en wat het beste zou zijn.
Aangezien iedereen met zijn eigen oren luistert heeft @SledgehammerNL  gelijk.
“Slechte kwaliteit” is ook heel subjectief.

Misschien dat hier wat tussen staat wat je beter zou kunnen bevallen.:wink:

Badge +12

Zonder subwoofer mis je het lage tonen gebied en die zijn heel erg belangrijk.

Inderdaad is een soundbar zonder subwoofer maar iets beter dan de TV (sommige tv's zijn zelfs gelijk of beter).

Met Subwoofer ga je het verschil echt pas merken.

 

P.S.

Welke soundbar heeft KPN gratis geleverd? 

Zonder subwoofer mis je het lage tonen gebied en die zijn heel erg belangrijk.

Inderdaad is een soundbar zonder subwoofer maar iets beter dan de TV (sommige tv's zijn zelfs gelijk of beter).

Met Subwoofer ga je het verschil echt pas merken.

 

P.S.

Welke soundbar heeft KPN gratis geleverd? 

Volgens mij was dat de LG DSN7CY Soundbar

Hoi,

Bedankt voor jullie antwoorden.

Tuurlijk is kwaliteit iets subjectiefs. Mijn punt is, als je online iets koopt en niet tevreden bent, kun je deze binnen 2 weken ruilen. Het is eigenlijk wel raar als dit niet voor een welkomscadeau geldt. En, mocht het zo zijn dat je er perse een subwoofer bij moet kopen, dan krijg je dus eigenlijk maar een half cadeau, dit zou dan wel van tevoren aangegeven mogen worden; dan had ik wel iets anders gekozen.

Ik zal de HDMI aansluiting wel eens proberen ipv de optische kabel, misschien dat dat beter gaat ;-)

Gr, Rob

Badge +12

@Rob van Daal volgens mij was er toen een keuze: tv of soundbar. Misschien is er iemand op dit forum die hem wil overnemen voor bij die tv. Of ruilen als je een tv nodig hebt 😉

Reputatie 7
Badge +20

Ik zou zeggen koop er een subwoofer bij en je geluid is meteen perfect.

Verschil HDMI of Optische kabel is heel erg gering, ik denk niet dat je het verschil hiervan gaat horen.

Subwoofer hoor je metten.

Zorg wel (ik denk dat je dat wel zo gedaan hebt) dat de soundbar vrij zicht heeft op jouw orden. (dus niets ertussen).

 

Ik kan helaas niet vinden welke subwoofer hierbij hoort.