Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening aanvragen

  • 30 November 2020
  • 9 reacties
  • 129 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Goedendag,

Ik probeer al een aantal dagen een nieuwe afstandsbediending aan te vragen via mijn kpn maar krijg steeds een foutmelding. Maar ik wil heel graag een nieuwe afstandsbediening want de huidige werkt niet meer…

Graag zsm een oplossing. Bedankt!

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 30 November 2020, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MFI, wat jammer om te lezen dat het niet lukt! Je doet dat via onze website door in te loggen met het KPN ID waar jouw vaste diensten ook daadwerkelijk aan gekoppeld zijn? Mocht dat inderdaad nog niet lukken, laat het dan even weten. Ik bestel dan een nieuwe voor je! 

Beste Marcia,

Dat probeer ik ook de laatste week maar dan krijg ik steeds een foutmelding met probeer het later nog eens maar inmiddels ben ik een week verder en lukt het nog steeds niet (zowel via laptop als mobiel geprobeerd maar krijg dezelfde melding...).

Zou fijn zijn als je het voor mij kan bestellen. Dank alvast!

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een nieuwe voor je besteld, @MFI! Binnen twee werkdagen valt hij op de mat :-).

Super fijn! dank je wel

Het lukt mij ook niet. Ook steeds een foutmelding.

Kunt u er een aanvragen voor mij?

Mvgr.

Reputatie 7
Badge +30

Zeker, @s Hertogenbosch 073. Kan je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Welke ontvanger heb je? Dit staat op de ontvanger vermeld. 

Goedendag,

Ik probeer al een aantal dagen een nieuwe afstandsbediending aan te vragen via mijn kpn maar krijg steeds een foutmelding. Maar ik wil heel graag een nieuwe afstandsbediening want de huidige werkt niet meer…

Graag zsm een oplossing. Bedankt! Gr.Theo

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Deerhunter1198, wat is er met de afstandsbediening? Wat werkt er niet meer? Je hebt het omruilen geprobeerd via onze website én door in te loggen met het KPN ID waar de vaste diensten aan hangen? Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer en hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan kan ik een nieuwe afstandsbediening voor je aanvragen. 

Hallo marcia

Het probleem is op gelost bedankt voor de snelle reaktie m.v.g. theo