Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening VP5202 aanvragen

  • 15 augustus 2022
  • 19 reacties
  • 333 keer bekeken

Beste KPN,

 

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen bestellen voor de VP5202. De huidige is waarschijnlijk kapot gevallen. Helaas krijg ik jullie niet telefonisch niet te pakken zoals staat dat ik deze moet aanvragen (https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm). Daarom hoop ik dat ik middels deze weg de nieuwe afstandsbediening kan aanvragen.

 

Alvast dank en ik hoor het graag.

 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Vittoria, nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo @Vittoria, nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op. 


Wilt u mij aub afstand bediening opsturen 

alvasr bedankt 

gr Marianne 

Admin: adresgegevens verwijderd uit openbare post


Dank je voor de informatie 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Nieuwe afstandsbediening komt naar je toe @M Snelleman 


  • Helper
  • 24 oktober 2022

Goedemiddag, de mijne is ook kapot. kan ik een nieuwe ontvangen?

dank!


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op @Matthijs8 


  • Nieuwkomer
  • 1 november 2022

Beste KPN, ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen, de mijne werkt niet meer, via jullie site kom ik er niet uit om een nieuwe te bestellen, de afstandsbediening die bij de stappen wordt aangegeven komt niet overeen met die ik nu heb. Op de mijne zit een Netflix knopje en ik kan er mee opnemen. 


  • 1 november 2022
DeLuroCats schreef:

Beste KPN, ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen, de mijne werkt niet meer, via jullie site kom ik er niet uit om een nieuwe te bestellen, de afstandsbediening die bij de stappen wordt aangegeven komt niet overeen met die ik nu heb. Op de mijne zit een Netflix knopje en ik kan er mee opnemen. 

Hallo @DeLuroCats een AB voor de 5202 kun je niet online bestellen, alleen via 0800 0402.

 

 


  • Nieuwkomer
  • 11 november 2022

Hallo, graag zou ik via deze weg een nieuwe afstandsbediening aan willen vragen voor de VP5202.

Als ik bel ontvang ik een SMS-code en kom dan weer op dezelfde website als waar ik begon, dat schiet dus niet op. 

Hoor graag.

Mvg,

Roy


Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen bestellen voor de vp5202. Huidige is kapot. Helaas krijg ik jullie niet telefonisch niet te pakken zoals staat dat ik deze moet aanvragen (https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm). Daarom hoop ik dat ik middels deze weg de nieuwe afstandsbediening kan aanvragen 

Gr Carla


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Een nieuwe opsturen wil ik best doen @Boersmaatjes & @RoySands. Heb ik wel even wat gegevens van jullie nodig. Zouden jullie je profiel in willen vullen en dan hier even een reactie kunnen geven? 


  • Nieuwkomer
  • 14 november 2022

ingevuld @Jeroen_dB 


Ingevuld @Jeroen_dB 


By Pe M
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 14 november 2022

Hallo , ik heb sinds 2 weken het KPN abonnement in gebruik met 2 tv ontvangers (VIP5202) en de bijbehorende afstandsbedieningen. Éen afstandsbediening koppelde gelijk al niet en nu na 2 wkn de andere ook niet meer dus misschien productie foutje? Graag wil ik langs deze weg 2 nieuwe afstandsbedieningen aanvragen ? B.v.d. 
groet Peter


  • 14 november 2022
By Pe M schreef:

Hallo , ik heb sinds 2 weken het KPN abonnement in gebruik met 2 tv ontvangers (VIP5202) en de bijbehorende afstandsbedieningen. Éen afstandsbediening koppelde gelijk al niet en nu na 2 wkn de andere ook niet meer dus misschien productie foutje? Graag wil ik langs deze weg 2 nieuwe afstandsbedieningen aanvragen ? B.v.d. 
groet Peter

Hallo @By Pe M , dat kan alleen telefonisch via 0800 0402


By Pe M
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 14 november 2022
JanD schreef:
By Pe M schreef:

Hallo , ik heb sinds 2 weken het KPN abonnement in gebruik met 2 tv ontvangers (VIP5202) en de bijbehorende afstandsbedieningen. Éen afstandsbediening koppelde gelijk al niet en nu na 2 wkn de andere ook niet meer dus misschien productie foutje? Graag wil ik langs deze weg 2 nieuwe afstandsbedieningen aanvragen ? B.v.d. 
groet Peter

Hallo @By Pe M , dat kan alleen telefonisch via 0800 0402

Hallo Jan , dat heb ik 13dagen geleden al gedaan maar nog steeds niks ontvangen, dus daarom maar op deze manier. Tot die tijd maar naar 1 zender kijken 😕


  • 15 november 2022

Hallo @By Pe M slechte zaak, vul in het privé-deel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@RoySands & @Boersmaatjes een nieuwe afstandsbediening komt jullie kant op. 

Ook voor @By Pe M komt er eerst nu 1 naar je toe. Morgenmiddag zal je deze ontvangen. Daarna kan dan ook nummer 2 opgestuurd worden. Helaas kunnen we maar 1 per keer bestellen. 


By Pe M
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 15 november 2022
Jeroen_dB schreef:

@RoySands & @Boersmaatjes een nieuwe afstandsbediening komt jullie kant op. 

Ook voor @By Pe M komt er eerst nu 1 naar je toe. Morgenmiddag zal je deze ontvangen. Daarna kan dan ook nummer 2 opgestuurd worden. Helaas kunnen we maar 1 per keer bestellen. 

Helemaal top Jeroen!