Vraag

Nieuwe tv ontvanger en nieuwste experiabox

  • 28 December 2020
  • 7 reacties
  • 145 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

 

ik heb een verouderde tv ontvanger, zo één die ook erg traag is.. als jarenlange vaste klant wil ik gewoon up-to-date blijven en het nieuwste hebben! Dus ook de nieuwste experiabox. We betalen een dikke prijs dus mag je toch ook wel de nieuwste (beste) apparatuur verwachten. Maar dan moet je een hele tijd niets meer bij KPN afgenomen hebben.. dat is toch van de zotte!! Komen ze met die stomme December uitpakactie waar je niks aan hebt want films kijken kan ik overal.. we zitten immers allemaal in lockdown dus de meesten hebben wel ergens een abonnementje lopen!

anders binnenkort toch maar iets anders verzinnen..

bedankt KPN!! Toppie👌🏻


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mario27 ,

Heb je de Arcadyan al eens minimaal 30 seconden uitgezet met de schakelaar op de achterkant? 

Soms zijn er andere storende factoren, zoals (licht)sensoren op een televisie.

Zet de ontvanger eens iets verder van de tv of
Leg er een boek op en laat deze 2 cm uitsteken… werkt het dan wel?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Mario27, welkom! Heb je de tips van Noordzee door kunnen nemen? Heeft dat soelaas geboden? De Arcadyan is een tv-ontvanger die op dit moment gewoon nog uitgeleverd wordt. Deze wordt niet zomaar vervangen, alleen bij een defect. Datzelfde geldt voor de Experia Box. Ik kan je dus niet aan een nieuwer model helpen!

Reputatie 3
Badge +1

Ik start m geregeld opnieuw op door het knopje achter even uit en later weer aan te zetten.

Reputatie 7
Badge +30

Heb je onderstaand topic over het nieuwe menu van itv gezien? Daar wordt gesproken over onder andere traagheid in de gids en dergelijke. Kan jij je daarin vinden? In dat geval hoop ik ook dat jij met de nieuwe update die we begin dit jaar verwachten, ook niet meer tegen deze problemen aanloopt: 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Het is inderdaad erg traag ja… ik heb het nieuwe menu nog steeds.. dat is niet veranderd na het terugzetten van de oude firmware.. gelukkig nieuwjaar!

Reputatie 7
Badge +30

Dat klopt inderdaad. We hopen in de aankomende weken een update te plaatsen waarbij de traagheid verholpen is. Ik ga er vanuit dat het daarmee ook echt opgelost zal zijn. Mocht dat niet zo zijn, wil je het me laten weten? Dan ga ik verder voor je op onderzoek uit. 

Reputatie 3
Badge +1

Oke, dat zal ik doen!