Beantwoord

Nieuwe TV ziet tv-ontvanger niet

  • 18 June 2020
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb vandaag een nieuwe tv gekocht en aangesloten (55PUS7354/12). 
 

Op mijn nieuwe tv wordt mijn KPN ontvanger niet gezien. HDMI kabel zit er goed in. Ook niet bij andere HDMI ingang of met andere kabel. Zodra ik mijn laptop aansluit op dezelfde ingang met dezelfde kabel wordt deze gevonden. Zodra ik de ontvanger op een oude tv met HDMI aansluit werkt hij prima. 

Ik had de klantenservice aan de lijn en nadat ik in de wacht werd gezet viel de verbinding toevallig om 22.05 weg...

Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

 

Alvast bedankt voor de hulp. Wordt gewaardeerd ;-). 
 

 

M

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 25 June 2020, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @MvM86, nog van harte welkom hier op het KPN forum! Gewoonlijk zijn we sneller met reageren, maar door de drukte lukt dat op dit moment niet. Leuk dat je een nieuwe televisie gekocht hebt, maar wat gek dat deze jouw tv-ontvanger niet ziet.

Hoe staat het er in de tussentijd voor? Ik begrijp dat het met andere apparaten geen probleem is, dat het puur tussen de nieuwe tv en tv-ontvanger zit. Ik hoor graag hoe het ervoor staat, ook als je intussen een oplossing gevonden hebt.

Hoi Alexa!

 

Ik had vakantie dus ben ook wat later :-). 
 

Inmiddels is een monteur langs geweest en is het probleem opgelost met een nieuw kastje. 
 

Dankjewel

 

Milos

Reputatie 7
Badge +19

@MvM86 Hoi Milos, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! :relaxed:  Fijn om te horen dat 't opgelost is met de nieuwe tv-ontvanger, en dankjewel voor de terugkoppeling. Als ik iets voor je kan betekenen, dan weet je me hier te vinden.