Beantwoord

HD Glas zenders verdwenen?

  • 8 March 2023
  • 21 reacties
  • 751 keer bekeken

Reputatie 1

Gisteren werd de software van het tv kastje (Arris VIP5202) geupdated. Vandaag na uit hibernate te zijn gebracht, is de reeks HD Glas zenders (vanaf 661) verdwenen.

Was dat de bedoeling? Is dit bekend? Of is hier lokaal iets aan de hand?

(Ik kon niets gerecents op dit forum vinden en ook geen bericht van kpn in het menu vh kastje)

 

alvast dank.

icon

Beste antwoord door Joris45 30 May 2023, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7

Heb je jouw 5202 al een keer opnieuw opgestart of eventueel zelfs een frisse start gegeven?

Reputatie 7
Badge +9

Bij mijn staat de glasvezel zenders van af 661 dus even updaten de decoder. Succes. 

Reputatie 1

Vandaag eveneens uit standby gehaald en nu zijn ze weer, die glas 66x reeks. RaRaRa, opnieuw gestart of ‘frisse start’ was niet nodig.

 

Gelukkig maar. Had even wat tijd nodig, blijkbaar. 

Reputatie 2

Bij mij zijn ze nog steeds weg , frisse start gemaakt al 2x maar nog steeds niets ,ook in de

 EG staan ze niet, volgens helpdesk is er een storing 

Reputatie 7

Bij mij zijn ze nog steeds weg , frisse start gemaakt al 2x maar nog steeds niets ,ook in de

EG staan ze niet, volgens helpdesk is er een storing 

Dan moet dat een lokale storing zijn want hier zijn de HD-"Glas" zenders (ofwel "Beste kwaliteit HD zenders") gewoon nog beschikbaar op kanaal 661 t/m 670.

Persoonlijk vermoed ik dat er bij jou iets anders aan de hand is. Ik denk eerder dat bij jou een verkeerd profiel actief is waardoor deze zenders niet beschikbaar zijn.

Heb je die zenders eerder wel gehad?

Reputatie 2

Ja al een paar jaar

 

 

@Joris45 .  Ik weet eerlijk gezegd van niks.

Zijn die zenders al weer terug op hun plek?

Reputatie 2

nee nog niet gelukt , morgen de helpdesk bellen

Reputatie 7

nee nog niet gelukt , morgen de helpdesk bellen

En je weet ook zeker dat je die kanalen niet op "verborgen" hebt staan?

Reputatie 2

Niet dat ik weet, heb geen instellingen veranderd maar zal het nakijken

Reputatie 2

staan niet in verborgen , heb weer een frisse start gedaan , maar geen resulstaat

euh, je hebt wél glasvezel aansluiting?

Reputatie 2

Ja, waren een van de eerste met glasvezel, eerst onsbrabantnet, wat is overgenomen door KPN

en ook altijd Glas HD gehad , heeft altijd prima gewerkt kanaal 661 ect

Maar ga morgen bellen , en misschien overstappen op TV+Box dit meer vanwege het geluid van

Dolby-atmos 

Maar eerst moet Glas Hd opgelost zijn

 

 

Laat even weten hoe dit afloopt. En anders wil ik graag even meekijken want dit is hoogst merkwaardig. 

Reputatie 2

Heb vanmorgen gebeld, er is een ticket aan gemaakt en zou vandaag gebeld worden, maar nog niks gehoord

Wat niet is kan (of zal) nog komen. Het is nu pas 13:46.

De titel klopt hier niet @Erwin_ .

Alle glas HD kanalen (661, 662,... , 670) zijn weg.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag hier zijn de glas zenders gewoon wel vanaf 661tot 670 😀

Reputatie 2

Ben net gebeld , het is opgelost , Hd weergave stond uit in de TV Box , heb alle Hd zenders weer

Bedankt voor het mee denken

De titel klopt hier niet @Erwin_ .

Alle glas HD kanalen (661, 662,... , 670) zijn weg.

aangepast.

 

@Joris45 : zo makkelijk was de oplossing dus. Had ik ook niet zo snel aan gedacht.Â