Goedemorgen, na het beƫindigen van ons abonnement bij jullie,zijn we weer terug. Er is ons gevraagd met een monteur om contact met jullie op te nemen om twee kastjes om te ruilen, die nog in ons bezit zijn. Deze werken niet meer. Zou dit zsm kunnen gebeuren?
Mvg.
icon
Beste antwoord door Vikash van KPN 4 September 2019, 13:39
Goedemiddag @Monique1975. Welkom op het KPN forum. Ik begrijp niet wat je precies bedoeld. Zou je je vraag verder willen toelichten en je postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel?
Goedemiddag @Monique1975. Welkom op het KPN forum. Ik begrijp niet wat je precies bedoeld. Zou je je vraag verder willen toelichten en je postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.