Beantwoord

omwisseling experiabox

  • 25 December 2020
  • 11 reacties
  • 134 keer bekeken

mijn schoonmoeder zit door positieve coronatest in quarantaine in een verzorgingstehuis en heeft geen tv en telefoon. Met behulp van verpleging geprobeerd te herstellen, lukt niet. vermoedelijk experiabox defect. Kan ik nu mijn experia box op ander adres uiteraard, omruilen met haar?
Zien we na de kerstdagen wel of er een monteur langs kan komen.

 

icon

Beste antwoord door wolfslag 31 December 2020, 16:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Oei, dit is wel een hele nare samenloop van omstandigheden @wolfslag :frowning2: Allereerst heel veel beterschap gewenst voor je moeder, ik hoop dat ze alleen milde klachten heeft/krijgt!

Als jullie modem geschikt is voor hetzelfde lijntype als waar je moeder op aan is gesloten, kan je hem omruilen zodat ze direct weer telefoon en tv heeft.

Ik maak uit je verhaal nog niet op dat jullie al op een andere manier contact hebben gehad met KPN. Zou je haar naam, geboortedatum en adresgegevens in willen vullen in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met jullie mee, wellicht kan ik al het 1 en ander in gang zetten nu!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb gene reactie meer van je gezien @wolfslag en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is om jullie Experia Box bij haar aan te sluiten.

Mocht je nog hulp van onze kant nodig hebben, trek je dan weer aan de bel?

Maja, ik heb donderdag gebeld met iemand van de klantenservice. Hij heeft gekeken waar de storing zat en dit zit in het glasvezelpunt. Ik heb het advies gekregen om dat apparaat van de stroom te laten halen en dan te kijken of het hersteld is. Als dat niet het geval is dan vaststellen welke lampjes branden.
In het geval dat er een monteur moet komen zal dat tijdens de kerstdagen niet lukken. Vermoedelijk niet eerder dan maandag. Ze zijn nu bezig in het verzorgingshuis om te kijken of ze dit zal lukken. Maar daarvoor moet de verpleging op zoek naar dat kastje van glasvezelpunt. Daar wacht ik nu op.

De medewerker heeft een melding gemaakt van dit probleem. zal onder de postcode van mijn schoonmoeder zijn vastgelegd.

m vr gr

 

andre

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dus het verzorgshuis is nu op zoek naar het glasvezelpunt en als ze dat gevonden hebben is het even afwachten of het probleem verholpen wordt door het glasvezelpunt even van de stroom af te halen.

Mocht dat nou niet het geval zijn, wil je dat dan weer laten weten hier? En dan ook haar gegevens invullen in je profiel?

Uiteraard kunnen jullie ook weer bellen met 0800 - 0402, als dat de voorkeur heeft :slight_smile:

hebben conform advies klantenservice het glasvezelpunt 5 minuten van de stroom gehaald en toen weer aangesloten. Blijft rood lampje branden in zowel experian box als glasvezelkastje. De gegevens van mijn schoonmoeder zijn:

*********

ze wordt morgen voor 3e keer getetst en als ze negatief gestest is mag ze uit haar kamer en kan er een monteur gevraagd worden om te komen. Mag er nu niet in.

 

m vr gr

 

andre



 

*admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Reputatie 7
Badge +17

Vervelende samenloop van omstandigheden @wolfslag :disappointed_relieved:. Even de test afwachten inderdaad. Hopelijk kan er snel een monteur toegestuurd worden. Laat je het ons weten als wij weer iets kunnen betekenen in deze?  

afspraak gemaakt voor een monteur op 30 november tussen 3 en 5 uur.
morgen uit quarantaine.

 

m vr gr

 

andre

Reputatie 7

Daar maak ik uit op dat je moeder geen corona heeft, @wolfslag? Dat is goed om te horen. En fijn dat er ook nog zo snel een monteur kan komen. We horen graag of het dan de 30e ook opgelost is :)

Reputatie 7
Badge +20

Is het allemaal naar wens gegaan met de monteur @wolfslag?

Net bij haar langsgereden. gister de telefoon al geprobeerd. Alles gemaakt. Bleek niet het glasvezelpunt of televisie ontvanger te zijn. Monteur moest volgens mijn schoonmoeder het dak op.

Maar alles naar wens hersteld. Mijn dank.

Prettig uiteinde Maja.

Reputatie 7
Badge +20

Oeh ok, het bleek nog weer anders te zitten dus. Top dat de monteur alles wel weer aan de praat heeft gekregen en dat je moeder met Oud en Nieuw weer bereikbaar was!