Vraag

On demand film aangekocht, maar start niet

  • 11 October 2020
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

Gisteren on demand film gehuurd, pincode ingevoerd en die was Ok. Film wordt vervolgens weergegeven als zijnde gehuurd. Helaas wordt er keer op keer meteen teruggeschakeld naar TV. Wat te doen? Want we hebben wel betaald.

Het betrof de film: now you see me 2.

Pluspakket film start wel gewoon trouwens... 

Ben benieuwd naar het antwoord van KPN. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Alegria, welkom hier. 

Hier zijn we inmiddels van op de hoogte. Mijn excuses.

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit geval ook doorzetten naar onze technische dienst. 

Ok, ga ik doen 

Bedankt 

Reputatie 7
Badge +24

Top. Zou je willen proberen om de ontvanger even stroomloos te maken?

Dat hebben we al meerdere malen gedaan, zonder effect 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, dan wil ik je vragen om nog even af te wachten. Dit is op dit moment nog in onderzoek. 

Dag, is er al nieuws? Ik zie dat de gehuurde film al van onze lijst st gehaald is. We hebben nu 2,99 euro betaald voor iets wat niet werkt…

Hoor graag van jullie 

Mvrgr Alegria

Reputatie 7
Badge +24

Nog niet, maar dat komt zeker goed. We wachten even op de oplossing en wat er wordt besloten. Of we de vergoedingen handmatig in gaat voeren of dat dit voor iedereen in 1 keer wordt gedaan. 

Hoe dan ook, dat bedrag krijg je terug. Ik verwacht in de loop van volgende week hier iets over te horen.  

Dankjewel. 

Wat we vooral willen is: de film nog zien :grin: ​​​​​​

Mvrgr Alegria

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. 

Wat we vooral willen is: de film nog zien :grin: ​​​​​​

Mvrgr Alegria

Snap ik volledig, ik liep hier als klant van KPN ook tegenaan. We doen ons best om dit op te lossen. 

Nogmaals mijn excuses voor alle ongemak.Â